Billigste bredbåndsforbindelse i Borup?
Fra : Anders Nielsen

Dato : 19-12-05 00:31

Hejsa!

Jeg er ved at kigge på noget bredbånd til min farfar, som bor i Borup. De
har ikke kabeltv derude, så ADSL er vist den eneste mulighed. Det skal bare
være så billigt som muligt, gerne forbrugsafregnet, da sårn en gammel fyr
nok ikke ville downloade så meget alligevel.

Det billigste, jeg har kunnet finde, er en 128/128 kibt/s-forbindelse hos
Cybercity til 169,- om måneden - ubegrænset forbrug. Derudover har jeg
fundet en noget hurtigere forb. hos Tele2, men det er til 199,- om måneden
og forbrugsafregnet.

Kender folk til andre selskaber, der kunne opfylde dette behov?

//Anders

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-12-05 16:25

"Anders Nielsen" <anders_nielsen@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> Cybercity til 169,- om måneden - ubegrænset forbrug. Derudover har jeg
> fundet en noget hurtigere forb. hos Tele2, men det er til 199,- om måneden

Prøv at bestille så, de båndbredder leveres kun hvor Cybercity og tele2 har
udstyr på central. Det mener jeg ikke de har i borup.

Med cybercity kan du kun bestille:
ADSL 2 Mbit/512 Kbit/s 559 kr.
ADSL 1 Mbit/256 Kbit/s 499 kr.
ADSL 512/512 Kbit/s 499 kr.
ADSL 256/256 Kbit/s 395 kr.
Tilbud lige nu
ADSL 2 Mbit/128 Kbit/s 360 kr.

på borup central

og tele2:
Tele2ADSL 512/128 kbit/s. 289 kr.
Tele2ADSL 512/512 kbit/s. 340 kr.
Tele2ADSL 1024/128 kbit/s. 340 kr.
Tele2ADSL 2048/128 kbit/s. 399 kr.
Tele2ADSL 2048/512 kbit/s. 459 kr.
på borup central
> Kender folk til andre selskaber, der kunne opfylde dette behov?

billigste er nok TDC der godt kan levere 128/128 til 199,- ellers del med
naboen e.l

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-12-05 17:06

> Prøv at bestille så, de båndbredder leveres kun hvor Cybercity og tele2 har
> udstyr på central. Det mener jeg ikke de har i borup.

Hedder det ikk Borup 3-4-5-mange forskellige steder i landet?

--
Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-12-05 21:37

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message

> Hedder det ikk Borup 3-4-5-mange forskellige steder i landet?

jeg kender en, 4140 Borup.. Tror ikke der er andre Borup´er der har eget
postnummer