Begynderskøjter
Fra : Marianne

Dato : 19-12-05 00:20

Oh - skøjtebanerne er åbne, men jeg bliver vist hurtigt fattig, hvis vi skal
leje hver gang.

Derfor skal børnene have skøjter selv! I min barndom fandtes
skøjte-bytte-centraler, hvor man for omtrent ingen penge kunne bytte sine
skøjter til nogle større år for år. Findes det stadig (Kbh.)?

Hvad giver man begynder-børn (6 og 8 år)? Skøjtestederne lejer
ishockeyskøjter ud - er det det bedste?

Brugsen/Føtex har fra tid til anden skøjter nogenlunde billigt. Er det noget
l... eller er det OK, når man bare skal løbe rundt og rundt?

mvh
marianne

Fra : Cocoamum

Dato : 19-12-05 17:26

Marianne skrev:
> [...]
>
> Brugsen/Føtex har fra tid til anden skøjter nogenlunde billigt. Er det noget
> l... eller er det OK, når man bare skal løbe rundt og rundt?

Måske den blå avis - der kan man selvfølgelig kun se på et par ad gangen.

Tine

Fra : Ukendt

Dato : 20-12-05 08:22

"Marianne" skrev i en meddelelse

Klip
> Hvad giver man begynder-børn (6 og 8 år)? Skøjtestederne lejer
> ishockeyskøjter ud - er det det bedste?

Da jeg var barn havde jeg et par kunstskøjter, men hvis jeg kunne vælge frit
ml. kunstskøjter og hockeyskøjter, ville jeg helt klart vælge
hockeymodellen.
Da de er hårde i støvlen er den 1) nemmere at lære at skøjte på og 2) mere
sikrere for ungerne at løbe rundt på da man ikke vrikker så nemt om på
anklerne.

> Brugsen/Føtex har fra tid til anden skøjter nogenlunde billigt. Er det
> noget l... eller er det OK, når man bare skal løbe rundt og rundt?

Jo, de er skamganske udemærket, efter min mening.

God skøjte-fornøjelse

Mette M