Andet multimedie
bentjuul 3670
Photofiltre Studio 7.2.1 - dansk version ~
Fra : Erik Greve

Dato : 18-12-05 18:44

Hej
Det gratis billedbehandlingsprogram Photofiltre er kommet i en
betalingsversion,
der hedder Photofiltre Studio - ver. 7.2.1.
Der mangler et plugin til dansk - er der nogen, der ved om det er på
trapperne ?
Kan man købe det i DK - og hvad koster det så ?
Det vil være fremragende til undervisningsbrug, hvor det jo samtidig kan
reklamere
for den gratis version, som stadig eksisterer.
PT - kan man klare sig på norsk, men dansk ville jo være bedre !!

Venlig hilsen
Erik

Fra : LA

Dato : 18-12-05 22:30

> [...]
> der hedder Photofiltre Studio - ver. 7.2.1.
> Der mangler et plugin til dansk - er der nogen, der ved om det er på

Hej Erik.
Jeg har Photofiltre Studio som jeg har registreret.
Jeg har flere gange spurgt til en dansk sprogfil, og den blev lovet her til
efteråret, men jeg har ikke set den endnu.
Mvh Lars

Fra : Erik Greve

Dato : 19-12-05 09:50

"LA" <la@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har flere gange spurgt til en dansk sprogfil, og den blev lovet her
> til efteråret, men jeg har ikke set den endnu.

Hej Lars

Hvordan er din vurdering af Studio i forhold til den oprindelige
gratis version ? Er der stor forskel på dem ?

MVH Erik

Fra : LA

Dato : 19-12-05 11:15

> Hej Lars
>
> Hvordan er din vurdering af Studio i forhold til den oprindelige
> gratis version ? Er der stor forskel på dem ?
>
> MVH Erik

Hej Erik.
Jeg registrerede programmet fordi jeg syntes det er nyttig for mig, og så
for at give en skerv til en der har lavet et program der virkerlig opfylder
mine krav. I studio udgaven kan der arbejdes med lag, og med 8bf filtre.
Jeg har lige fået mail fra Antonio, der kommer en dansk sprogfil til januar.
Mvh Lars

Fra : Erik Greve

Dato : 19-12-05 12:21

> [...]
> filtre.
> Jeg har lige fået mail fra Antonio, der kommer en dansk sprogfil til

Hej Lars
Det lyder jo som om det er det rigtige program. Jeg må nok hellere
følge dit eksempel og registrere det.
Så bliver det jo dejligt med en dansk sprogfil.

Venlig hilsen
Erik

Fra : LA

Dato : 19-12-05 12:28

> [...]
> følge dit eksempel og registrere det.
> Så bliver det jo dejligt med en dansk sprogfil.

Hej Erik.
Som skrevet tidligere er jeg godt tilfreds, og til den pris som programmet
koster, så syntes jeg at man får meget for pengene.
God fornøjelse og god Jul
Mvh Lars

Fra : pwee

Dato : 18-12-05 23:15

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for den gratis version, som stadig eksisterer.
> PT - kan man klare sig på norsk, men dansk ville jo være bedre !!

prøv at spørge www.magasinet-digitalfoto.dk
det er vist dem der har laver DK plugin til den tidligere version.
(såvidt jeg husker)
/pw