seler med tommestokmotiv
Fra : Lise Hansen

Dato : 18-12-05 15:58

Jeg ved ikke, om jeg er havnet i den rigtige gruppe, men vores søn er i
lære
som tømrer. Forleden så jeg en tømrer på afstand med seler, der lignede en
tommestok. Nu vil vi gerne give ham sådan et par til jul, men har forgæves
forsøgt at finde ud af, hvor de kan købes. Er der nogen her, der kan
hjælpe?

Lise

Fra : Iben

Dato : 18-12-05 16:50

"Lise Hansen" <Lise@slet.postzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tommestok. Nu vil vi gerne give ham sådan et par til jul, men har forgæves
> forsøgt at finde ud af, hvor de kan købes. Er der nogen her, der kan

Hej Lise,

Går ud fra at det er nogen som dem her:
http://www.wareco.dk/katalog/index.asp?page=http://www.wareco.dk/katalog/asp/product.asp?prdid=29103

Ser umiddelbart ud som om de sælger til virksomheder, men prøv da og ring og
høre om du må købe nogen seler hos dem!

--
c",) Iben

Red liv! 4 gange om året http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det...

Fra : Lise Hansen

Dato : 18-12-05 17:26

Hej Iben!

Det var lige de seler, jeg søgte. Tusind tak for hjælpen. Jeg har ellers
ledt på utallige sider, men uden resultat. Ringer til dem i morgen.

Lise

Fra : Iben

Dato : 20-12-05 19:05

> Hej Iben!
>
> Det var lige de seler, jeg søgte. Tusind tak for hjælpen. Jeg har ellers
> ledt på utallige sider, men uden resultat. Ringer til dem i morgen.
>
> Lise

Hej Lise,

Hvad så? Fik du fat i selerne?

Fra : Lise Hansen

Dato : 21-12-05 12:41

"Iben" <fisnuaf@lortespam.dk> skrev i en meddelelse
> "Lise Hansen" <Lise@slet.postzone.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Lise,
>
> Hvad så? Fik du fat i selerne?

> --
> c",) Iben

Hej Iben.

Ja, jeg fik fat i selerne. Jeg ringede til Wareco og kom til at tale med
en
rigtig flink og frisk fyr. Desværre kunne jeg kun handle gennem en af
deres
forhandlere, men han gav mig da lige adresse og tlf-numre på de to steder
nærheden af min bopæl, hvor jeg kunne få dem. Hos EA-værktøj og Stark, kan
man købe dem. 190 kr plus moms! Så nu er julen reddet

Lise

Fra : Iben

Dato : 23-12-05 14:51

> [...]
> kan
> man købe dem. 190 kr plus moms! Så nu er julen reddet

Hej Lise,

Ok, så ved jeg det, min far er pensioneret tømrer, så det kunne være en
oplagt gave til når han har fødselsdag i maj, julegaven er nemlig i hus!