Internet Explorer altid i fuld skærm?
Fra : Rohde

Dato : 18-12-05 10:39

Hej,

Da min bærbare er ret kompakt (10" skærm) kunne jeg godt tænke mig at IE
altid starter i fuld skærm, med skjulte menuer, sådan at jeg bare skal
føre
musen op i toppen for at få værktøjslinien, eller til venstre for
foretrukne.

Kan man ikke få programmet til at huske denne indstilling?

Mvh. Søren

Fra : Holst

Dato : 18-12-05 11:12

Rohde wrote:

> [...]
> foretrukne.
>
> Kan man ikke få programmet til at huske denne indstilling?

Her har IE en tendens til at starte op i den tilstand, som den blev
lukket ned i.

Fra : Rohde

Dato : 18-12-05 19:11

"Holst" <newsdec05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Her har IE en tendens til at starte op i den tilstand, som den blev
lukket
> ned i.

Ja det mente jeg jo også, men jeg synes bare ikke det virker. En gang
imellem gør det dog. Jeg prøver om jeg kan vænne maskinen til det. Det er
jo
lige som at få en meget større skærm

/Rohde

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-12-05 11:17

Rohde skrev:

> [...]
> altid starter i fuld skærm, med skjulte menuer, sådan at jeg bare skal
> føre musen op i toppen for at få værktøjslinien, eller til venstre for

Du kan ikke få programmet til altid at gøre sådan, men du kan få
en bestemt genvej (eller mange) til at sørge for det.

Højreklik på genvejen og vælg egenskaber. Ud for boksen "Kør:"
skal der stå "maksimeret".

--
Bertel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-12-05 16:16

Bertel Lund Hansen skrev:

>Højreklik på genvejen og vælg egenskaber. Ud for boksen "Kør:"
>skal der stå "maksimeret".

Som ikke er »fuldskærm«.

Det er den visning, der fås med [F11], der menes.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Frede Plesner Sørens~

Dato : 22-12-05 22:38

> Som ikke er »fuldskærm«.
>
> Det er den visning, der fås med [F11], der menes.
> --
> Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

"C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" -K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-05 22:55

Frede Plesner Sørensen skrev:

>"C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe" -K

Hmm - Det er det, der kaldes kioskmode og svarer næsten til
fuldskærm blot uden ikoner foroven.

Men det løser jo ikke problemet ved at links som åbner i et nyt
vindue bliver åbnet i et normalt vindue.

Har IE været åbnet med vinduet i fuldskærm, så browseren også
huske det, men stadigvæk ikke i nye vinduer.

PS. Vær rar at klippe i dine citater, så du kun citerer det du
direkte svarer på.
så ryger du på min ignoreringsliste.