Fælles kanter i FP2000.
Fra : Fynbo

Dato : 18-12-05 08:28

Hej gruppe.

Jeg er i vanære kommet til at slå Fælles Kanter til i FP2000
og nu laver den fælles kanter på ALLE mine sider. Også de nye.

Hvordan slår jeg det fra igen.
Lidt træls at skulle i HTML og fjerne borders-linien hver gang.

PFT.

Fynbo

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 18-12-05 16:04

Samme sted hvor du slog det til.
Såvidt jeg husker Indsæt | Fælles Kanter.

Fra : Jørgen Graa Jensen

Dato : 18-12-05 17:19

> Samme sted hvor du slog det til.
> Såvidt jeg husker Indsæt Fælles Kanter.

Jeg så ikke dit indlæg Jens inden jeg svarede, ellers ville jeg have
spurgt dig om hvor man skal indsætte fælles kanter.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Fynbo

Dato : 18-12-05 20:13

"Jens Peter Karlsen [FP-MVP]" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Samme sted hvor du slog det til.
> Såvidt jeg husker Indsæt | Fælles Kanter.

Det har jeg prøvet, desværre med samme resultat..

Fynbo

Fra : Jørgen Graa Jensen

Dato : 18-12-05 17:16

> [...]
>
> Hvordan slår jeg det fra igen.
> Lidt træls at skulle i HTML og fjerne borders-linien hver gang.

Hvis du kan slå Fælles Kanter til i FP 2000, kan du vel også slå
dem fra!!

Hos mig i FP 2000 er fælles kanter nedtonet.