kan ikke finde mit netkort i win 2000
Fra : allan

Dato : 17-12-05 21:26

hej.

Jeg hat købt ny pc. Jeg kan ikke finde mit netkort. Det er et der
sidder på bundkortet (integreret). Hvordan installerer jeg sådan
et?

mvh
Allan

Posted with NewsLeecher v1.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-12-05 21:34

pipper@city.dk (allan) wrote:

>Jeg hat købt ny pc. Jeg kan ikke finde mit netkort. Det er et der
>sidder på bundkortet (integreret). Hvordan installerer jeg sådan
>et?

Først skal du ind i BIOS og sikre dig at netkortet er aktiveret...

Dernæst installerer du de drivere der fulgte med PC'en.

Hvsi du vil have bedre hjælp er du nødt til at fortælle os hvilket
bundkort det drejer sig om. Hvis ikke du kan se det noget steder, kan
Everest fortælle dig alt hvad der er værd at vide, og mere til

http://www.lavalys.com/news.php?article=31&selcat=PR&lang=en

<mlr>

Fra : allan

Dato : 17-12-05 21:44

hej igen.

Jeg vil da prøve at se om det er slået til inde i bios. i
enhedshåndtering er der et gult tegn ud for noget der hedder
ethernet. Bundkortet er et Asus k8u-x.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-12-05 21:47

On Sat, 17 Dec 2005 20:44:07 GMT, pipper@city.dk (allan) wrote:

> Jeg vil da prøve at se om det er slået til inde i bios. i
> enhedshåndtering er der et gult tegn ud for noget der hedder
> ethernet. Bundkortet er et Asus k8u-x.

Så mangler du sådan set blot at installere den rigtige driver.

-A

Fra : allan

Dato : 17-12-05 21:52

okay. Og den finder jeg vel så på den cd der hørte med til
bundkortet eller hva.

Fra : *** Calle ***

Dato : 18-12-05 03:57

allan wrote:
> okay. Og den finder jeg vel så på den cd der hørte med til
> bundkortet eller hva.

ja
--
*** Calle ***