/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
30 hunde på 5 sal i Kbh!!
Fra : Pernille Lauridsen


Dato : 17-12-05 18:15

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326152

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

I besiddelse af stærke satiriske samfundskritiske meninger
med politisk bid som revser samfundet
på en satirisk samfundskritisk samfundssatirisk
kritisk måde!



 
 
jopa (17-12-2005)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 17-12-05 18:25

Pernille Lauridsen skriblede bla:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326152

Hundene er af racen kinesisk hårløs og papillion
Godtnok ikke de største men alligevel.
Skulle mene det var dyreplageri at holde så mange hunde i en lejlighed.
Gad vide hvordan de blev luftet ? nok aldrig

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk




Søren LH (17-12-2005)
Kommentar
Fra : Søren LH


Dato : 17-12-05 19:49


"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
news:43a44a0b$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...
> Pernille Lauridsen skriblede bla:
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326152
>
> Hundene er af racen kinesisk hårløs og papillion
> Godtnok ikke de største men alligevel.
> Skulle mene det var dyreplageri at holde så mange hunde i en lejlighed.

Vel 2-3 m2 per hund á ca. 6 kg, er det så galt? Hvor mange m2 har en
grisebasse ude i landbruget?

> Gad vide hvordan de blev luftet ? nok aldrig

Han har nok haft et udmugningsanlæg

Mvh
Søren




x Vuf x (17-12-2005)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 17-12-05 20:27

On Sat, 17 Dec 2005 18:25:29 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:
>Pernille Lauridsen skriblede bla:
>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326152

>Hundene er af racen kinesisk hårløs og papillion
>Godtnok ikke de største men alligevel.
>Skulle mene det var dyreplageri at holde så mange hunde i en lejlighed.
>Gad vide hvordan de blev luftet ? nok aldrig

Spørgsmålet er vel nærmere; Hvordan kunne naboerne holde det ud?!
Det må ha' lugtet forfærdeligt, og de gø'r da, når der kommer nogen.
Underligt at ingen i huset har klaget...


--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

/Ole \(6000\) (18-12-2005)
Kommentar
Fra : /Ole \(6000\)


Dato : 18-12-05 01:12


>
> Spørgsmålet er vel nærmere; Hvordan kunne naboerne holde det ud?!
> Det må ha' lugtet forfærdeligt, og de gø'r da, når der kommer nogen.
> Underligt at ingen i huset har klaget...
>
>
> --
> Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk
>
> Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP


Kommer an på huset, og ikke midst beboerne. Det er til at brække sig over
(undskyld udtrykket) at folk bare vader hen over lig i stedet for at give en
hånd. Ingen vil rodes ind i noget.

/Ole



x Vuf x (18-12-2005)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 18-12-05 14:36

On Sun, 18 Dec 2005 01:12:17 +0100, "/Ole \(6000\)" wrote:

>>Spørgsmålet er vel nærmere; Hvordan kunne naboerne holde det ud?!
>>Det må ha' lugtet forfærdeligt, og de gø'r da, når der kommer nogen.
>>Underligt at ingen i huset har klaget...

>Kommer an på huset, og ikke midst beboerne. Det er til at brække
>sig over (undskyld udtrykket) at folk bare vader hen over lig i
>stedet for at give en hånd. Ingen vil rodes ind i noget.

Ja. Jeg kan også forestille mig, at hundene har stået i "reoler",
som jeg har set og hørt nogle (DKK) opdrættere ha' deres hunde.
Burene står simpelthen på hylder eller ovenpå hinanden.
En har endda kun vinyl/linoleum i bunden og på spørgsmål om,
hvorfor de i det mindste ikke havde noget blødt at ligge på
var svaret: "Så overpisser de det hele."!!!


--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

jopa (18-12-2005)
Kommentar
Fra : jopa


Dato : 18-12-05 17:02

x Vuf x skriblede bla:
> Ja. Jeg kan også forestille mig, at hundene har stået i "reoler",
> som jeg har set og hørt nogle (DKK) opdrættere ha' deres hunde.

Rolig nu lille Sonja det er snart Jul og vi skal være gode ved hinanden.
Dyrplageri og tilhørsforhold følges ikke hånd i hånd.
Fri os stakkels almindelige hundejere for alt det politik bare her op til
Jul så er du sød


--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk




x Vuf x (20-12-2005)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 20-12-05 02:17

On Sun, 18 Dec 2005 17:02:14 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>>Ja. Jeg kan også forestille mig, at hundene har stået i "reoler",
>>som jeg har set og hørt nogle (DKK) opdrættere ha' deres hunde.

>Rolig nu lille Sonja det er snart Jul og vi skal være gode ved hinanden.
>Dyrplageri og tilhørsforhold følges ikke hånd i hånd.
>Fri os stakkels almindelige hundejere for alt det politik bare her op til
>Jul så er du sød

Ja ja, men nu HAR jeg faktisk kun set det praktiseret ved en DKK'r,
så... Desuden...Hvordan forestiller du dig ellers, de har kunnet
opbevare 30 små hunde i en lejlighed opå 5. sal?


--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Leyna (20-12-2005)
Kommentar
Fra : Leyna


Dato : 20-12-05 14:31

On Tue, 20 Dec 2005 02:16:40 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>så... Desuden...Hvordan forestiller du dig ellers, de har kunnet
>opbevare 30 små hunde i en lejlighed opå 5. sal?

Tjaeh, de lejligheder der er omtalt i artiklen er altså ikke SÅ små,
men det er stadig lige i overkanten at have så mange hunde i en
lejlighed... og iøvrigt osse ulovligt.
--
Leyna
Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
http://www.big-girls.dk

x Vuf x (21-12-2005)
Kommentar
Fra : x Vuf x


Dato : 21-12-05 00:37

On Tue, 20 Dec 2005 14:30:51 +0100, Leyna wrote:
>On Tue, 20 Dec 2005 02:16:40 +0100, x Vuf x wrote:

>>så... Desuden...Hvordan forestiller du dig ellers, de har
>>kunnet opbevare 30 små hunde i en lejlighed opå 5. sal?

>Tjaeh, de lejligheder der er omtalt i artiklen er altså ikke
>SÅ små, men det er stadig lige i overkanten at have så mange
>hunde i en lejlighed... og iøvrigt osse ulovligt.

Ja, i byzone må man kun ha' 4 hunde. I landzone og med 100m
til nærmeste nabo, må man ha' 9.


--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Leyna (21-12-2005)
Kommentar
Fra : Leyna


Dato : 21-12-05 23:09

On Wed, 21 Dec 2005 00:36:42 +0100, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>On Tue, 20 Dec 2005 14:30:51 +0100, Leyna wrote:
>>On Tue, 20 Dec 2005 02:16:40 +0100, x Vuf x wrote:
>
>>>så... Desuden...Hvordan forestiller du dig ellers, de har
>>>kunnet opbevare 30 små hunde i en lejlighed opå 5. sal?
>
>>Tjaeh, de lejligheder der er omtalt i artiklen er altså ikke
>>SÅ små, men det er stadig lige i overkanten at have så mange
>>hunde i en lejlighed... og iøvrigt osse ulovligt.
>
>Ja, i byzone må man kun ha' 4 hunde. I landzone og med 100m
>til nærmeste nabo, må man ha' 9.

WAUW, så kan jeg godt anskaffe 7 hunde mere!
--
Leyna
Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
http://www.big-girls.dk

Kim Christensen (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Kim Christensen


Dato : 18-12-05 09:55

>Vel 2-3 m2 per hund á ca. 6 kg, er det så galt? Hvor mange m2 har en
>grisebasse ude i landbruget?

Ved hundehold er det ikke størrelsen men antallet det kommer an på.
Hvis man har mere end 4 (voksne) hunde, anses det som erhvervsmæssig
hundehold, uanset om man har opdræt eller ej. Og så skal man have
polititilladelse, og denne skal angiveligt følges op af en årlig
inspektion....
Noget er glippet i denne sag.

MvH

Kim


Søren LH (18-12-2005)
Kommentar
Fra : Søren LH


Dato : 18-12-05 10:39


"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:1134896079.926308.138320@f14g2000cwb.googlegroups.com...
>Vel 2-3 m2 per hund á ca. 6 kg, er det så galt? Hvor mange m2 har en
>grisebasse ude i landbruget?

Ved hundehold er det ikke størrelsen men antallet det kommer an på.
Hvis man har mere end 4 (voksne) hunde, anses det som erhvervsmæssig
hundehold, uanset om man har opdræt eller ej. Og så skal man have
polititilladelse, og denne skal angiveligt følges op af en årlig
inspektion....



Nu var det fremsat som om det var et spørgsmål om dyrplageri. I min avis
står der at det "primært handler om det lille areal" og at "manden vil blive
sigtet for overtrædelse af dyreværnsloven".

Man kan jo glæde sig over den nye skrappere håndhævelse af dyreværnsloven,
så jeg ser frem til at alle mink nu bliver fjernet fra minkfarme og ræve fra
rævefarme, burhøns fra burhønseopdræt..........

mvh
Søren



/Ole \(6000\) (18-12-2005)
Kommentar
Fra : /Ole \(6000\)


Dato : 18-12-05 11:07


>
> Man kan jo glæde sig over den nye skrappere håndhævelse af dyreværnsloven,
> så jeg ser frem til at alle mink nu bliver fjernet fra minkfarme og ræve
> fra rævefarme, burhøns fra burhønseopdræt..........



Og folk ud af højhuse

/Ole



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste