Clearwire
Fra : Kristian

Dato : 16-12-05 23:33

Ja Clearwire er jo egentlig ikke dsl. Er der nogen der har henvisning
til bedre gruppe må i endelig sige til.

Deres manualer o.s.v. er jo ikke for gode. = 1.2.3. så virker det. Men
det gjorde det så ikke :(

Den lyser alt det den skal men computeren får ikke nogen IP adresse, er
der nogen der har nogen ideer til om vi kan have gjort noget galt?

Mvh Kristian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-05 23:41

Kristian skrev:

>Ja Clearwire er jo egentlig ikke dsl. Er der nogen der har henvisning
>til bedre gruppe må i endelig sige til.

Ja, gruppen uden .xdsl til sidst, altså
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Kristian

Dato : 17-12-05 10:26

> Ja, gruppen uden .xdsl til sidst, altså

DOH! Jeg var vist træt igår!

Sorry

Fra : Lars L. Christensen

Dato : 18-12-05 18:57

Kristian <koep@koep.net> wrote in news:43a3409e$0$15790$14726298
@news.sunsite.dk:

> [...]
>
> Den lyser alt det den skal men computeren får ikke nogen IP adresse, er
> der nogen der har nogen ideer til om vi kan have gjort noget galt?

Hej Kristian

Prøv at ringe til deres support. Nummeret mener jeg står i den folder, du
har fået med modemet.

mvh
Lars

Fra : lillekurt

Dato : 19-12-05 20:38

"Kristian" <koep@koep.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den lyser alt det den skal men computeren får ikke nogen IP adresse, er
> der nogen der har nogen ideer til om vi kan have gjort noget galt?

Hos mig , med XP-sp2, blev det virkelig 1.2.3 så virker det. Forstået :
genstart XP 3 gange. Tredie gang var den der.
Allerførst skal man se efter om der er x ved 'Hent automatisk IPadresse' i
konfgurationen