køre scripts og vende tilbage til foregåen~
Fra : Peter Kristensen

Dato : 11-06-01 14:24

Jeg har prøvet med response.redirect på forskellige måder, men
det er vigtigt at man kommer tilbage til den foregående side. Da
det i dette tilfælde kan være flere forskellige adresser, har jeg
problemer med at få response.redirect til at virke for mig

hvad gør jeg?

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 11-06-01 14:45

Peter Kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> hvad gør jeg?

Som jeg lige ser det, har du to muligheder:

1) HTTP_REFERER

Response.Redirect Request.Servervariables("HTTP_REFERER")

2) Javascript History.back

http://www.html.dk/scripts/javascript/00009/

Mvh
Jonas

Fra : Claus

Dato : 11-06-01 19:37

Hej,

Hvis du køre på IIS5 kan du prøve med server.execute("sidenavn.asp")

MVH
Claus