Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan tegner jeg i Illustrator på denne ~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 16-12-05 11:30

Hej!

Jeg bruger Illustrator 10.0:

Jeg har et gif-billede med en figur liggende i et lag!
Det er et vejkort, som jeg gerne vil tegne op med en streg.

Kan man ikke tegne på følgende måde i Illiustrator:
- Starte med at sætte et punkt
- Dernæst prikke et nyt punkt
- Dernæst prikke et nyt punkt
osv.
osv.

Mellem pumnkterne bliver der tegnet en streg!

Til sidst skal det hele hænge sammen som en vektortegning!

Kan ikke lige se hvordan jeg gør i Illustrator på en smart måde!
Jeg er ikke erfaren bruger af Illustrator!

Håber jeg har forklaret det ordentligt...

Carsten

Fra : RoJo

Dato : 17-12-05 16:44

On 16/12/05 11:29, in article dnu674$1pee$1@newsbin.cybercity.dk, "Carsten
Thomsen" <junkerfjern_det_hele_i_parantesen@info.dk> wrote:

> [...]
> Jeg er ikke erfaren bruger af Illustrator!
>
> Håber jeg har forklaret det ordentligt...

Du bruger bare "pen tool" - klik på p, for at vælge den

Mvh RoJo

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 19-12-05 19:40

Simpelt! Tak!