Flash i notesblok - hvordan?
Fra : Carlsen

Dato : 16-12-05 08:49

Hej igen...

Som nævnt i en afmine tidligere tråde knokler jeg på for at lære at lave
hjemmesider via notesblok. Et nyt problem er opstået:

Hvis jeg vil placere en flashfil/film istedet for et billede, hvad skal jeg
så skrive? Det virker umiddeltbart ikke bare at angive filen til den i
stedet for billedet.

fx
..../grafik/banner/banner.gif'/></td>";

..../grafik/flash/banner.swf"/></td>";

Er der noget med at man skal "fortælle" at afspilleren skal hentes - i så
fald hvordan?

Nogen som kan/vil hjælpe?

Mvh
-LC
--
"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 16-12-05 09:31

On Fri, 16 Dec 2005 08:49:27 +0100, Carlsen <carlsens@webspeed.dk> wrote:

> Hvis jeg vil placere en flashfil/film istedet for et billede, hvad skal
> jeg så skrive? Det virker umiddeltbart ikke bare at angive filen til den
> i stedet for billedet.

Her er en fin guide, der beskriver, hvordan du gør, så det også er valid
kode.
<url:http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/>

--
Ryan Kristensen

Fra : Carlsen

Dato : 16-12-05 11:47

Ryan Kristensen wrote:
> Her er en fin guide, der beskriver, hvordan du gør, så det også er
> valid kode.
> <url:http://www.alistapart.com/articles/flashsatay/>

Jeg prøver...tak.
-LC