Engelsk for begyndere.
Fra : Kim

Dato : 15-12-05 18:31

Findes der et sted på nettet hvor man kan lære begynder engelsk ?

Jeg tænker på sider alá www.matematikbogen.dk
hvor man kan printe ud osv osv
og så de remser vi lavede i skolen med
I am
You are
he/she/it is
osv osv.
Jeg har kun fundet denne som er på engelsk :(
http://www.bbcenglish.com og http://benjerry.com/

Mvh Kim
( som ikke forstår hvorfor der undervises på den
måde der gøres i 3. kl. både i engelsk dansk og matamatik )

Fra : ola

Dato : 15-12-05 22:50

Hello Kim
Our search engine www.englishcollection.com is mainly aimed at slightly
older students. However, I would like to recommend the programs at the
teachers.tv site. http://www.teachers.tv/searchArchive.do

Search for programs here. Some of them are quite good, although i am not if
this is what you wanted.

Best regards
Englishcollection.com

Fra : Kim

Dato : 16-12-05 12:08

"ola" <m-h-wy@online.no> skrev
> [...]
> teachers.tv site. http://www.teachers.tv/searchArchive.do
>
> Search for programs here. Some of them are quite good, although i am not

What I want is English for absolute beginners, thats my 9 years old
daughter.
Specially Grammatik, you know as:
I am
you are
he,she,it is
we are
you are
they are

and that in Nutid, Datid and Ental and Flertal.

so my daughter can train thees grammatik.

Sincierly Kim.

Fra : Wilstrup

Dato : 16-12-05 17:03

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> they are
>

> and that in Nutid, Datid and Ental and Flertal.
>
> so my daughter can train thees grammatik.

Du burde måske selv tage samme kursus? Ingen grund til unødig træning i
grammatik i den alder - der findes billige programmer til begynderengelsk
som din datter og du vil kunne få fornøjelse af. Opsøg en boghandel.
Ellers - for mere avancerede - prøv Linguaphone -

--
wilstrup

Fra : ola

Dato : 17-12-05 16:47

Hello Again Kim

Here is some sites that help with english learning, although your daughter
might be too old or young for this
http://www.andersenfairytales.com/en/main
http://www.grimmfairytales.com/en/main
http://www.literacycenter.net/lessonview_en.htm
http://www.prongo.com/wordfind/index.html
http://www.nonstopenglish.com/
http://www.manythings.org/cts/8964.html
http://teacher.scholastic.com/activities/adventure/grammar1.htm
http://www.spinandspell.com/game.swf
http://www.game-makers.com/hangman.html
http://www.isketch.net/
http://www.innoken.com/UtopiaGames/Cross/CrosswordAquarium.htm
http://www.cogcon.com/gamegoo/games/pawpark2/pawpark2.html
http://www.caltrox.com/products/wordmm.htm

Finally a radio drama abpout columbus:
http://www.domain73.com/otr/47-07-28 You Are There [03] Columbus Finds
America 10-12-1492.mp3

I hope this helps. ( I think nonstopenglish is what you are looking for) If
you are interested in educational resources, please consider using our
search service at www.englishcollection.com

Best regards
Englishcollection.com

Fra : Kim

Dato : 19-12-05 16:38

"ola" <m-h-wy@online.no> skrev
> Here is some sites that help with english learning, although your daughter
> [...]

Thanks a lot.
Nice there are some helpfull people after all :)

Regards Kim

Fra : ola

Dato : 17-12-05 16:53

Hello Again Kim, the link to the radioplay did not work inmy previous email,
so i send it here again. This time all links work

Here are some sites that help with english learning, although your daughter

http://www.domain73.com/otr/47-07-28%20You%20Are%20There%20[03]%20Columbus%20Finds%20America%2010-12-1492.mp3

search service at www.englishcollection.com

Best regards
Englishcollection.com

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-12-05 21:45

Kim skrev den 15-12-2005 18:31:
> [...]
>
> Mvh Kim
> ( som ikke forstår hvorfor der undervises på den
> måde der gøres i 3. kl. både i engelsk dansk og matamatik )

Hvorfor dog lære børn noget om fremmedsprogs gramatik? De har jo ikke
engang styr på den danske på det tidspunkt.

Har du også lært din datter den danske grammatik før at hun lærte at
tale dansk?

Det er da ingen grund til at give børnene traumatiske oplevelser med
engelsk grammatik når nu de i 7 klasse bliver bildt ind, at tyskerne går
rundt og siger Ich bin du bist er sie es ist wir sind ihr seid Sie sind.
durch für gegen ohne wider um kannst du nicht akkusativ bist du wirklich
dumm før de siger en sætning.

Nej du, grammatik skal ikke bruges på det niveau som de er på i 3. klasse.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Anita

Dato : 21-12-05 11:02

Carsten Riis <.@.> skrev:
> Nej du, grammatik skal ikke bruges på det niveau som de er på i 3.
> klasse.

Helt enig. I den alder er spil og lege lige sagen.

http://www.bikingviking.dk/opgaver/index.htm
Har gode spil på begyndertrinnet.

Venligst Anita, der sidste år underviste 3. klasse i engelsk.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-12-05 20:39

"Kim" <no.way@dude.dk> writes:

> Findes der et sted på nettet hvor man kan lære begynder engelsk ?

Ikke en webside, men måske var det her Pixelinespil interessant?

http://games.kemedia.com/Title.asp?ProductID=9502&Language=1

--
Thorbjørn Ravn Andersen