Andet multimedie
bentjuul 3670
PS CS2 kommer imorgen - lidt spørgsmål
Fra : C.S

Dato : 15-12-05 17:11

Hej i Gruppen,

Har netop købt Photoshop CS2 i fuld engelsk version - og jeg tænker nu på
hvilke opdateringer jeg skal gøre og ikke gøre - hvad er jeres erfaringer ?

Er der nogle fede ting på Adobe´s side til CS2 som I kan anbefale

Jamen alt hvad I måtte have af forslag til at få den i luften på bedste
måde - kommer fra en 6´er

Fra : steen

Dato : 21-12-05 10:40

> Er der nogle fede ting på Adobe´s side til CS2 som I kan anbefale
>
> Jamen alt hvad I måtte have af forslag til at få den i luften på bedste
> måde - kommer fra en 6´er

IDG's hæfte er allerede på gaden.

Happy Photoshopping
Steen

Fra : steen

Dato : 21-12-05 10:45

UPS, det er ikke IDG men LIBRIS, beklager.