webmail hos worldonline
Fra : Johnny Pedersen

Dato : 11-06-01 13:49

Fik lige denne sjove meddelse fra deres webmail

Error: E44: Cant open ufile for write: Permission denied

License KEY has expired for DMailWeb on fe000.worldonline.dk:212.54.64.194
Please ask your local mail administrator to register this software at
his/her earliest convenience, thankyou.
Click here to register DMailWeb, only mail admins should do this
If you have just installed DMailWeb then possibly you need to modify the
ownership of the template directory to be 'nobody' or http user code

Hilsen

Johnny

Fra : Søren Blom

Dato : 11-06-01 14:17

Har du prøvet en af de interne Worldonline grupper?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-06-01 00:24

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Har du prøvet en af de interne Worldonline grupper?

Hvorfor?

Denne gruppe er blandt andet til sammenligning af udbydere, og i den
sammenhæng sætter jeg da stor pris på informationen om, at man ved at
bruge WOL risikerer, at noget pludselig ikke virker, fordi de ikke har
styr på udløbet af deres licenser.

--
Allan Olesen, Lunderskov
"SNART is a registered trademark of TransNet."

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 15-06-01 00:39

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote Fri, 15 Jun 2001 01:23:35
+0200 :

>fordi de ikke har
>styr på udløbet af deres licenser.

Det var dog en slem antagelse at Tiscali ikke har styr på den slags,
og et eller andet sted skal man passe på med den slags ytringer når
man ikke kender fakta.

Fakta er at den server som Webmail var placeret på måtte en tur i
gulvet og den server som så kom op til erstatning ikke med det samme
fik flyttet licensen over.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Allan Olesen

Dato : 15-06-01 08:22

Morten Kjaer Nielsen <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote:

>Det var dog en slem antagelse at Tiscali ikke har styr på den slags,
>og et eller andet sted skal man passe på med den slags ytringer når
>man ikke kender fakta.

Fakta har maskinen selv afleveret.

>Fakta er at den server som Webmail var placeret på måtte en tur i
>gulvet og den server som så kom op til erstatning ikke med det samme
>fik flyttet licensen over.

Altså var der ikke styr på licensen på den nye server.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 17-06-01 21:41

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote Fri, 15 Jun 2001 09:22:21
+0200 :

Må jeg tillade mig at citere hvad du skrev:

"fordi de ikke har
styr på udløbet af deres licenser."

I rest my case.

Fra : Allan Olesen

Dato : 18-06-01 17:57

Morten Kjaer Nielsen <spamtrap.fra.30032001@gummiand.dk> wrote:

>"fordi de ikke har
>styr på udløbet af deres licenser."

Hrmpf.

Men derfor synes jeg nu stadig, at oplysningen var interessant nok
her.

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-06-01 18:22

Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> wrote Mon, 18 Jun 2001 18:57:08
+0200 :

>Men derfor synes jeg nu stadig, at oplysningen var interessant nok
>her.

Vi er helt enige.