Side-formatering i FP2003
Fra : FJ

Dato : 15-12-05 10:21

Hej i gruppen!
Jeg er overgået fra Frontpage 2000 til 2003 efter skift til XP.
Tidligere kunne jeg formattere en side til 0-margin i top og venstre
side -
dette kan tilsyneladende ikke lade sig gøre i 2003-udgaven - ved man
hvorfor?
Hvis man kan, hvordan foregår det så...?
Venlig hilsen
FJ

Fra : ke

Dato : 15-12-05 13:06

Hej FJ
Gå tilbage til FP2000! Jeg havde også investeret i FP2003 jeg regnede med
der var sket forbedringer i den, men jeg synes 2000éren er meget nemmere at
gå til.
KE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-12-05 15:48

> [...]

>side -
>dette kan tilsyneladende ikke lade sig gøre i 2003-udgaven - ved man

Det kan det nu, den måde de tidl. versioner lavede det på, var en
ikke-valid måde.

Jeg er desværre ikke den helt rigtige til at hjælpe dig videre,
ved blot at du i FP 2003 skal bruge css til det og sætte margin
til 0 på body.

Prøv at kig i hjælp, mener at huske det står under stilark.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : enkvinde

Dato : 15-12-05 15:56

> [...]
> dette kan tilsyneladende ikke lade sig gøre i 2003-udgaven - ved man
> hvorfor?
> Hvis man kan, hvordan foregår det så...?

Prøv at højre klikke og vælg "Egenskaber for siden" "Avanceret"..