SSPI-konteksten kan ikke genereres
Fra : Morten Snedker

Dato : 15-12-05 09:29

Efter alle har fået nyt kodeord (NT-login), opstår fejlen
"SSPI-konteksten kan ikke genereres", når hver især forsøger at
foretage connection til SQL-Server med NT-security. Tilslutningen
fejler altså.

Nogen idé til, hvad jeg har overset og/eller gjort forkert?

mvh /Snedker
---

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-12-05 14:18

"Morten Snedker" wrote

> [...]
> fejler altså.
>
> Nogen idé til, hvad jeg har overset og/eller gjort forkert?

Der er sikkert flere muligheder
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;811889

- Peter