Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp - PS action presets er væk
Fra : C.S

Dato : 15-12-05 00:46

Jeg lavede en skør tastekombination efter for mange timer ved skærmen og
pludselig var CS2 indstillet som ved nyinstallation.

Jeg havde møjsommeligt siddet og lavet en masse action-sets og katogoriseret
dem - men ikke taget kopi af dem (uffff)

Nogen måde jeg kan genfinde dem ?

Har søgt på alle mine diske for .atn filer, men der er ikke noget der
ligner....

Øv - er der en redningsmand derude ?

CS

Fra : steen

Dato : 15-12-05 11:45

> Nogen måde jeg kan genfinde dem ?
>
> Har søgt på alle mine diske for .atn filer, men der er ikke noget der
> ligner....
>
> Øv - er der en redningsmand derude ?
>
> CS

Rigtige mænd tager ikke backup eller gemmer tit, men vi græder

Kan desværre ikke hjælpe, men her er et trøstelink til nogle gode actions.

http://elated.com/actionkits

Steen