Prostata
Fra : T

Dato : 14-12-05 23:25

Hej jeg er 38 og har tit besvær med min prostata, får tit ondt efter
tolietbesøg, og efter sex, og nogen gange af ingenting
Jeg har ikke problemer med at lade vandet
Nu er jeg begyndt at få så ondt at jeg ikke kan være nogle steder, det føles
som om en "røv" skal eksplodere
Jeg har været igennem gentagende penecilin behandlinger men det bliver ved
med at komme tilbage
Jeg spiser sundt og fedtfattigt , groft brød og mange grønsager
Nogen der har nogle ideer/råd??

Fra : Allan

Dato : 15-12-05 15:13

Hvorfor tror du dette har noget med din prostata at gøre?

- allan

Fra : Lone

Dato : 16-12-05 20:34

"T" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at komme tilbage
> Jeg spiser sundt og fedtfattigt , groft brød og mange grønsager

bed om at få taget en biopsi....... taler af bitter erfaring

hvis vores læge havde gjort det i tide havde jeg måske stadig haft min mand.

Fra : Cocoamum

Dato : 16-12-05 20:41

Lone skrev:
> "T" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> bed om at få taget en biopsi....... taler af bitter erfaring
>
> hvis vores læge havde gjort det i tide havde jeg måske stadig haft min mand.

Til Lone: Det var godt nok en hård nyser for dig. Flot at du har
overskud til at prøve at give gode råd til os andre.

Til T:
Hvis det bliver taget tidligt nok, er der meget gode resultater med at
behandle tarmkræft.

Ingen kan vide fra denne konversation, om det er det, men det er dumt
ikke at få det checket.

Tine

Fra : Lone

Dato : 16-12-05 21:40

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> behandle tarmkræft.
>
> Ingen kan vide fra denne konversation, om det er det, men det er dumt ikke

til Tine: det var prostata-kræft
men lægerne var for længe om at tage en biopsi - så det nåede at sprede sig

symptoner: ondt efter sex samt blod i urin
men som lægen sagde: du skal bare have nogle sulfatabletter................

altså - bed selv om at fået taget en biopsi!

Fra : Gamle

Dato : 17-12-05 00:53

"Lone" <lonekyhlfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men som lægen sagde: du skal bare have nogle
> sulfatabletter................
>
> altså - bed selv om at fået taget en biopsi!

Hej.

Lone jeg håber du er kommet godt videre med dit liv.
Idag kan man med en blodprøve konstatere om man har prostatakræft.
Jeg har selv haft forstørret prostata i en del år og blevet tjekket
jævnligt.
I foråret kom det så frem, at man kunne konstatere prostatakræft vha. en
blodprøve.
Det fik jeg gjort og heldigvis var alt som det skulle være.
Så hvis man er nervøs for en biopsi, så er den ikke nødvendig mere.

Mvh.
Torben