TDC medarbejderbredbånd - hastigheder
Fra : Macx

Dato : 14-12-05 21:10

Hejsa

Er der nogen der ved, om det snart bliver muligt at få højere hastighed end
2 Mbit/s på medarbejderbredbånd?

På forhånd tak

Fra : Hauge

Dato : 14-12-05 21:29

Hej
Macx wrote:
> Er der nogen der ved, om det snart bliver muligt at få højere
> hastighed end 2 Mbit/s på medarbejderbredbånd?

Det afhænger grundlæggende af den aftale som virksomheden har med TDC, så
det er faktisk din chef eller lign, du skal have fat i.
Men er dog i tvivl om de overhovedet har MBB højere end 2Mbps, men har de,
så er det ovenstående linje

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051214202931@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-12-05 22:35

> Er der nogen der ved, om det snart bliver muligt at få højere
> hastighed end 2 Mbit/s på medarbejderbredbånd?

Jeg skulle faktisk have haft opgraderet min 2048/512 til 4096/512 her i
december, men har netop fået brev fra TDC om at det er udskudt til
engang i januar

Så jo, det er på vej til os der har medarbejderbredbånd.

M.v.h.
A.P.

Fra : Hauge

Dato : 14-12-05 23:05

Hej
Amazing_Pudding wrote:
> Så jo, det er på vej til os der har medarbejderbredbånd.

Men kræver at det firma man er ansat i, er med på ideen, ellers får man det
ikke.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051214220530@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Amazing_Pudding

Dato : 14-12-05 23:39

> Men kræver at det firma man er ansat i, er med på ideen, ellers får
> man det ikke.

Naturligvis

Forresten, i forbindelse med MB må/skal man trække max. 3000.- fra på
selvangivelsen. Jeg har haft MB siden februar. Nu spørger jeg lige dumt:
Hvornår forventes man at gøre det? Er det når årsopgørelsen kommer til
marts (eller hvornår det nu er den kommer)? Eller kan/bør man få ændret
skattekortet allerede nu, så man får fradraget forud? Håber du/I forstår
hvad jeg mener.

M.v.h.
A.P.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 15-12-05 09:48

"Amazing_Pudding" <the_amazing_pudding@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> marts (eller hvornår det nu er den kommer)? Eller kan/bør man få ændret
> skattekortet allerede nu, så man får fradraget forud? Håber du/I forstår

Du kan jo ikke trække mere fra end det du er blevet beskattet for fri
telefon, og det er du formodenligt ikke, idet datalinier ikke anses som fri
telefon afik?

Er det hæver til 3000 husker det som 2500 - altså i alt kan du intet trække
fra.. blot udligne..

Fra : Macx

Dato : 22-12-05 16:49

Har selv lige fået svar fra TDC, hvor de skriver at der bliver mulighed for
både 4 og 8 Mbit i 1. Kvartal 2006.

/Macx

Fra : Per

Dato : 28-12-05 09:10

"Macx" <homREMOVE@pc.dk> wrote in message
> Har selv lige fået svar fra TDC, hvor de skriver at der bliver mulighed
> for
> både 4 og 8 Mbit i 1. Kvartal 2006.
>
> /Macx

Ja, men er det så forbrugsafregnet eller flat-rate?

Fra : Macx

Dato : 10-01-06 10:35

SNIP

> Ja, men er det så forbrugsafregnet eller flat-rate?

Det er flat-rate med medarbejderbb

Vh
Hans