Andet multimedie
bentjuul 3670
Køb af Adobe PS
Fra : RTK

Dato : 14-12-05 19:16

Nogen der ved hvor jeg kan købe en studie licens til adobe photoshop?

// RTK

Fra : steen

Dato : 15-12-05 11:36

"RTK" <rtk@rtk.rtk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor jeg kan købe en studie licens til adobe photoshop?
>
> // RTK

Jeg kender ingen steder man kan købe en studiolicens, men her er et godt
alternativ:
http://oem4dummies.net/?D

Der er ingen problemer med at downloade og man får licens med.

Steen

Fra : steen

Dato : 15-12-05 11:59

> [...]
> alternativ:
> http://oem4dummies.net/?D
>
> Der er ingen problemer med at downloade og man får licens med.

Det skal dog tilføjes at der ikke følger instruktionsbog og support med.

Fra : N. Lindhard

Dato : 19-12-05 21:59

"steen" <s@mile.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal dog tilføjes at der ikke følger instruktionsbog og support med.

Og "firmaet" oplyser hverken adresse eller telefonnummer. Jeg ville ikke
handle der.

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 21-12-05 19:05

RTK skrev:

> Nogen der ved hvor jeg kan købe en studie licens til adobe photoshop?
>
> // RTK

Hvilken skole går du på? og til hvilken platform? alternativt kan du
købe den gennem skolen, de henvender sig til deres normale
IT-leverandør som normalt kan skaffe dem. Er det til Mac, har du
sandsynligvis mulighed for at købe hos Officeline, som også handler med
private, og studerende. Men spørg den IT-ansvarlige på din skole, det
er nok den letteste måde!

Claus