Det er jo bare en hund
Fra : Georg

Dato : 13-12-05 15:26

Såkaldt dyremishandling straffes med bøde (som oftest) dvs at dyr i juridisk
forstand "tingsliggøres" så der reelt er tale om hærværk. Hvad klynker folk
over? De kan da bare anskaffe sig en ny hund! Når politikerne har bestemt,
at straffen for dyremishandling skal sidestilles med hærværk, ja så er
signalet til hundeejere klart: Din hund er bare en ting, som kan erstattes.
BASTA

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/PresseDk/5ca5aa3ce7c552d6c12570d600472a31?opendocument

Georg

Fra : Iben Holst

Dato : 13-12-05 18:11

> [...]
> at straffen for dyremishandling skal sidestilles med hærværk, ja så er
> signalet til hundeejere klart: Din hund er bare en ting, som kan

Ja sådan er det tilsyneladende for både katte- og hundejere.

Iben

Fra : jopa

Dato : 13-12-05 18:18

Georg skriblede bla:
> Din
> hund er bare en ting, som kan erstattes. BASTA

Noget nyt i det ?

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-12-05 08:45

Georg wrote:
> Såkaldt dyremishandling straffes med bøde (som oftest)

Du mener vel at de skal have deres ben smadret med en lægtehammer
og have hældt saltsyre ind i ørene.
Sig mig svælger du ikke lidt rigeligt ved de negative sider af livet.

/Jens

Fra : M. Andersen

Dato : 14-12-05 08:57

> Du mener vel at de skal have deres ben smadret med en lægtehammer
> og have hældt saltsyre ind i ørene.

Ej, Jens, du har da også bare svaret på ALT!

Din mor må være stolt af dig =P

Mette

Fra : pwh

Dato : 14-12-05 10:43

M. Andersen wrote:
> Ej, Jens, du har da også bare svaret på ALT!

Næsten.

> Din mor må være stolt af dig =P

Hun er død.

/Jens

Fra : Georg

Dato : 14-12-05 10:02

> Du mener vel at de skal have deres ben smadret med en lægtehammer
> og have hældt saltsyre ind i ørene.

Sig mig, er du synsk?

Fra : pwh

Dato : 14-12-05 10:44

> Sig mig, er du synsk?

Næh, men jeg har en god hukommelse.

/Jens

Fra : J. Jensen

Dato : 14-12-05 11:45

> Næh, men jeg har en god hukommelse.
>
> /Jens

Svar: Da kan jeg sige, at min hund har 2 dyner og 2 hovedpuder at sove i.
Desuden får den hver dag morgenmad på sengen.
Til foder får den en blanding af verdens 3 bedste tørfoder.
Og så får den også en bakke vådfoder hver dag.
Naturligvis får den tandbørstekiks, før den lægger sig til at sove.

J. Jensen