Godbidder!???
Fra : audi_quattro

Dato : 13-12-05 12:33

Hvad kan i herinde anbefalde som godbidder??

Hun kat 5mån gammel, sterialiseret! Og får RC kitten34 + vand! Har givet
hende lidt tun i vand + makrel i tomat et par enkelte gange... men det skal
ikke være vane!

Hun skal bare have sit tørfodder + vand.

Men hvad kan man ellers få af godbidder som de virkelig synes er lækkert? og
så er nemt, så man kan have en dåse/bøtte etc. af dem stående klar til
brug!!?? Har også prøvet lidt vitakraft stænger, og de er jo gode nok, men
sindsyg dyre, og sikkert bare fyldte med fiskeaffald/fjerkræ affald..

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-12-05 14:09

audi_quattro wrote:
> Hvad kan i herinde anbefalde som godbidder??

Gærtabletter fx.

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Bettina Hansen

Dato : 13-12-05 18:36

audi_quattro wrote:
> Hvad kan i herinde anbefalde som godbidder??

Det eneste mine tre katte kan blive enige om at kunne lide er Whiskas
Kitbits. Derudover får de en sjælden gang i mellem et brev vådfoder
eller lidt tun men det er sjældent da vores gamle hankat danner
krystaller i urinen hvis han får andet mad end dyrelægens...

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Babuska

Dato : 13-12-05 19:47

"audi_quattro" <audi_quattro@jubii.dk> wrote in message
> [...]
> brug!!?? Har også prøvet lidt vitakraft stænger, og de er jo gode nok, men
> sindsyg dyre, og sikkert bare fyldte med fiskeaffald/fjerkræ affald..

Når vi skal forkæle vores kat får han makrel, tun eller torskerogn. Nogle
gange leverpostej eller lidt frikadelle/ukrydret hakkebøf, eller
skinke/mignon. Det er sådan når han skal have lidt ekstra godt hvis han skal
være alene hjemme, har været ved dyrelæge eller da vi flyttede. Sådan for at
bløde ham lidt op Hvad angår frikadelle, leverpostej, bøf og skinke, så
er det hvis vi har noget til overs fra aftensmaden. Så pakker vi det ind, og
gemmer til dagen efter, så han kan få lidt, men det er altså ikke hver dag,
eller hver uge for den sags skyld, og det er ikke fordi han får flere
hundrede gram.
Bacon er også noget vi giver ham, når der er noget til overs, men igen, det
er langt fra hver dag!

Som en godbid som et lokkemiddel eller belønning fordi han fx. har tacklet
det at få loppe-kur godt (det har vi nemlig lige døjet med) så er CatSticks
(vitakraft) alle tiders. De kan fås for 9-10 kr pr. pakke (med tre stænger
i) i Dyfo (og sikkert også andre steder. I vores Dyfo kan man så købe 3
pakker (altså 3 pakker med hver 3 sticks) til 25 kr, og dertil kommer at der
altid er en bestemt smagsvariant hvor man i hver pakning får en ekstra
catstick (hvilket vil sige at køber man tre af dem med ekstra stick får man
det der svarer til en hel pakke gratis).
Dentabits har vi også (mener det er Whiskas der laver dem), og dem får han
indimellem et par af, hældt i sit normale foder (HILLS Indoor Cat). Jeg kan
ikke huske hvad sådan en lille bøtte koster, men de kan fås i Føtex så vidt
jeg husker..

Og så er der jo fløde.. det får han også lidt af når vi en sjælden gang skal
bruge fløde til madlavningen. Så får han det i en underkop, og kun så det
dækker den inderste del (altså den del hvor selve koppen står i).

Det er sådan set hvad vi giver. Du - og andre må ikke tro vores kat er tyk
eller fed, for det er han ikke (hvis det ønskes at se ved selvsyn kan han
ses i et af fotoalbummene på vores hjemmeside www.trimon.dk) Han er dejlig
og tilpas rund, som han skal være.
Dog er han ufatteligt forkælet så jeg kan ikke forestille mig at alt
ovenstående er noget støstedelen forkæler deres katte med

Mvh.
Babuska
--
What doesn't kill you still may sever your spinal cord, crush your rib cage,
cave in your skull, and leave you helpless and paralyzed, soaking in a

Fra : OZ7PUS

Dato : 14-12-05 13:38

"audi_quattro" <audi_quattro@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brug!!?? Har også prøvet lidt vitakraft stænger, og de er jo gode nok, men
> sindsyg dyre, og sikkert bare fyldte med fiskeaffald/fjerkræ affald..

Chrisco - Bløde lækkerbidder med fisk
Købes i brugsen mener at en pose koster en flad 20 eller derunder og både
hund og kat er helt syge med dem.

Katten kan sågar lave triks for at få dem .. Både sidde pænt ligge sig og
rulle rundt .. Asso katten

Tøsen