ostemanden 657
List over dns-navne på tdc-centraler (og a~
Fra : Henning Wangerin

Dato : 12-12-05 23:03

Hejsa!

Dybt mede i min hukommelse errindrer jeg at have set en liste over navne
og byer som en tdc-adsl er koblet til.

<delvis output fra traceroute>
*.kd4nxu1.ip.tele.dk (83.88.20.174)
*.boanxu1.ip.tele.dk (83.88.20.21)
*.albnxu1.ip.tele.dk (83.88.23.205)

*.ginxt1.customer.tele.dk (62.242.162.182)
</delvis output fra traceroute>

Efter hvad jeg husker, skulle kd* være kolding, boa* være borups alle,
alb* albertslund, men gi* skal jeg gætte mig til. Jeg formoder Give, da
ipen jeg tracer skulle ende i Grindsted.

Jeg er godt klar over at der ingen garanti er for at en kunde md *.kd* bor
i klding, men et vel egentlig det bedste gæt man kan lave.

Hvem har en link til listen/mailen, og hvem kender en tilsvarende for de
andre udbydere?

På forhånd mange tak.

/Henning

Fra : Jesper Lund

Dato : 12-12-05 23:17

Henning Wangerin <sslug@hpc.dk> wrote:

> [...]
> *.boanxu1.ip.tele.dk (83.88.20.21)
> *.albnxu1.ip.tele.dk (83.88.23.205)
>
> *.ginxt1.customer.tele.dk (62.242.162.182)

Tænker du på denne liste?
http://www.ifa.au.dk/~harder/cirkulaere24.html

--
Jesper Lund

Fra : Henning Wangerin

Dato : 13-12-05 09:02

On Mon, 12 Dec 2005 23:17:05 +0100, Jesper Lund wrote:

> Tænker du på denne liste?
> http://www.ifa.au.dk/~harder/cirkulaere24.html

Det var lige den.

Tak for det.