FF 1.5 dansk version
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 22:56

Er den danske version af FF 1.5 ikke final endnu?
Når jeg beder min FF 1.0.7 om at søge efter updates, finder den intet.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : John

Dato : 12-12-05 23:41

<Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse

> Er den danske version af FF 1.5 ikke final endnu?

FF 1.5 dansk: http://www.mozilla.com/firefox/

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 23:57

Den 12/12-2005 klokken 23:41, skrev
"John" <nogen@pladderballe.ok>
i <439dfc96$0$8885$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

> FF 1.5 dansk: http://www.mozilla.com/firefox/

Tak.
Så undrer det mig bare, at FF ikke selv kan se, at der er en ny version.
Men, - den checker måske bare for, om der er en mindre update til den
bestående version?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-12-05 00:09

snabela punktum skrev:
> [...]
> Så undrer det mig bare, at FF ikke selv kan se, at der er en ny version.
> Men, - den checker måske bare for, om der er en mindre update til den

Updatefunktionen har aldrig virket hos mig.

Mozilla siger denne funktion er en af de ting, som er blevet rettet i
version 1.5.

Mikkel
--
Nyttige gratis-programmer:
http://lakjer.dk/mikkel/freeware.shtml

Fra : Dino

Dato : 13-12-05 12:38

Den 13-12 2005 skrev Mikkel Møldrup-Lakjer i
dk.edb.internet.software.browser:

> Updatefunktionen har aldrig virket hos mig.

Den har virket her (før v. 1.0), når der var små xpi-opdateringer till FF.
Og hvis jeg husker rigtig, så var det en dansk version af FF.

> Mozilla siger denne funktion er en af de ting, som er blevet rettet i
> version 1.5.

Det håber vi så, og håber det kun er en midlertidig fejl, den ikke finder
opdateringer til (nogle af) udvielserne.

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : John

Dato : 13-12-05 03:09

<Kjeld Nielsen kjeldn skrev i en meddelelse

> Tak.

Velbekomme!

> Så undrer det mig bare, at FF ikke selv kan se, at der er en ny version.

Tjah.. sådan er der jo så meget! Bruger ikke selv FF.. :)

Mvh John