Ændre mailsript
Fra : MooreHojer

Dato : 12-12-05 19:41

Hej NG

Jeg har lavet noget mailscript på Unoeuro og nu skal jeg overføre det
til b-one.

Mit mailscript på unoeuro har formen:

<----KODE START---->
Set msg = Server.CreateObject( "JMail.Message" )

msg.Logging = True
msg.silent = True

msg.From = "name@domain.xx"
msg.FromName = "Afsenders navn"

msg.AddRecipient "name@domain.xx"

msg.Subject = "Emnet på mailen"

msg.body = "Teksten i mailen"

If Not msg.Send("smtp.unoeuro.com" ) Then
Response.Write "<pre>" & msg.log & "</pre>"
Else
Response.Write "Sendt"
End If
<----KODE SLUT---->

Det mailscript man skal bruge på b-one er på følgende form:

--
MooreHojer

Fra : MooreHojer

Dato : 12-12-05 19:46

Undskylder... denne tråd skulle ikke have været oprettet... fandt svar
på mit spg. mens jeg skrev men kom til at trykke på den forkerte tast så
indlæget blev sendt i stedet for at blive slettet...

Sorry...

--
MooreHojer