Bjørnen Bjørn
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-05 17:14

.... er der nogen der ved hvor man kan købe den bamse henne? Har søgt på DR's
hjemmeside, men de har kun en nøglering og en minitaske med Bjørnen Bjørn.

--
Anne-Lise

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Jeanette Ellen Bauer

Dato : 12-12-05 17:18

Prøv at kig her - han er i allefald som bean bag Bjørn:
http://netbutik.dr.dk/ecommerce-categories/view-products?category%5fid=184

Mvh
Jeanette

Fra : MM

Dato : 12-12-05 20:08

"Jeanette Ellen Bauer" <jeb@dsu.net> wrote in message
> Prøv at kig her - han er i allefald som bean bag Bjørn:
> http://netbutik.dr.dk/ecommerce-categories/view-products?category%5fid=184
>
> Mvh
> Jeanette

Et lille tip.
På vores bibliotek (NJL) fåes disse beanbags til den nette sum af 39 kr. Så
hvis man alligevel kommer forbi der (eller måske andet bibliotek), er det
lidt billigere. Jeg kan dog ikke huske om, Bjørne Bjørn er der, da min søn
pt. mest er optaget af Bamse, Kylling, Kaj og Andrea.

Fra : Duddia

Dato : 12-12-05 17:37

Jeg har købt den til min datter sidst år hos Legekæden

Duddia

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 12-12-05 19:55

> [...]
> ... er der nogen der ved hvor man kan købe den bamse henne? Har søgt på
> DR's hjemmeside, men de har kun en nøglering og en minitaske med Bjørnen

Du kan købe den hos Krea.

Se her : http://www.krea.dk/varedetaljer.aspx?varenummer=05812100

Mange hilsner Dorthe