Andet multimedie
bentjuul 3670
Sorte kuverter - hvor..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-12-05 16:00

Hvor kan jeg få sorte kuverter til en fornuftig pris? Det er både A4 og A5
størrelse. Når jeg gerne vil have tryk på - hvad er så billigst: at få lavet
kuverten specielt med logo i hvid og så sort kuvert eller en standard sort
kuvert med f.eks. sølvtryk på? Oplaget er ikke voldsomt stort - vel 1.000 -
2.000 stk. af hver.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Søren Blom

Dato : 12-12-05 19:10

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev
> [...]
> kuverten specielt med logo i hvid og så sort kuvert eller en standard sort
> kuvert med f.eks. sølvtryk på? Oplaget er ikke voldsomt stort - vel

Prøv www.lasertryk.dk de har lavet de mest sære ting for mig igennem tiden,
så din opgave skulle det undre mig, hvis de ikke kan klare den.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : amesh

Dato : 12-12-05 19:13

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvor kan jeg få sorte kuverter til en fornuftig pris? Det er både A4 og A5
> størrelse.

Jeg ved ikke hvor i landet du bor, men i København findes der en forretning
"Ordning och Reda" (den er svensk ejet), hvor man kan købe sorte kuverter,
samt sort papir i forskellige formater og kvaliteter, i hvert fald A4, A5,
og A6.

> [...]
> kuverten specielt med logo i hvid og så sort kuvert eller en standard sort
> kuvert med f.eks. sølvtryk på? Oplaget er ikke voldsomt stort - vel

En trykkeri-virksomhed vil kunne give dig et tilbud.

mvh
Mette

..

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 12-12-05 23:00

".°o.O Thomas O.o°." skrev ...
> [...]
> kuverten specielt med logo i hvid og så sort kuvert eller en standard sort
> kuvert med f.eks. sølvtryk på? Oplaget er ikke voldsomt stort - vel

Prøv at ringe til Kailow Graphic i Rødovre, tlf. 38 76 02 00. De har før
både sølv på sort og hvid på sort. Hvad pris(forskellen) er har jeg ikke
rigtigt nogen fornemmelse af.

Keld Lergren Nielsen
"Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde
det."
Sokrates

Fra : Martin Helbo

Dato : 13-12-05 10:48

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> kuvert med f.eks. sølvtryk på? Oplaget er ikke voldsomt stort - vel 1.000 -

Hvordan er post dks regler egentlig på dette områder?
De skal vel kunne have plads til deres stregkode mm.?

/Martin Helbo

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-12-05 11:35

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
A5

> Hvordan er post dks regler egentlig på dette områder?
> De skal vel kunne have plads til deres stregkode mm.?

Det eneste jeg har tænkt på i den forbindelse er synligheden af et stempel
på portoen - og det skulle der ikke være noget problem med. Stregkoder skal
de slet ikke bryde sig om at sætte på mine sorte kuverter - det vil ikke
være pænt...

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 15-12-05 01:06

".°o.O Thomas O.o°." skrev ...
> [...]
> skal
> de slet ikke bryde sig om at sætte på mine sorte kuverter - det vil ikke
Hvis konvoluttens ydre gør at stregkoden ikke kan printes
direkte, påsættes en label med stregkoden (den er aftagelig).

Keld Lergren Nielsen

"Sandheden er ofte så enkel, at man må
nærme sig den via det komplicerede"