Hvordan bliver...
Fra : martin

Dato : 12-12-05 03:14

.... ens barn børne model?

Har en ualmindeligt dejligt unge ;)

Fra : Sabina H.

Dato : 12-12-05 08:05

martin wrote:
> ... ens barn børne model?
>
> Har en ualmindeligt dejligt unge ;)

enten bliver de spottet af en spejder, ellers kontakter man selv et
modelbureau og spørger om de er interesserede....
husk dog at læse det med småt.... en børnemodel må feks ikke ændre sit
udseende drastisk.... dvs at alle sakse og lignene skal holdes langt væk ,)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Bo

Dato : 12-12-05 09:21

"martin" skrev i en meddelelse

> ... ens barn børne model?

Først finder du nogle bureau´er der har børnemodeler, "som regel" skal de
helst være str. 120 (mener jeg, det var dengang knægten var det)

Så skal han til lægen og have et "sundhedstjeck" på om han kan klare arbejde
i et par timer om ugen.

Når du/i så har fået denne godkendelse, skal i søge om en bevilling hos
polititiet på at han må arbejde.

Og endelig når bevillingen er kommet kan i gå til skattekontoret og få hans
frikort.....

Her er nogle link:

http://js-booking.dk/

http://www.art-supply.dk/

Jeg kan ikke tale godt eller dårlig om nogen af dem, det er op til dig/jer
at vurdere, men jeg mener at www.unique.dk børnekartotek gik til Js-booking,
det var her at vi stoppede med knægten. (pga. rod i overtagelsen)
så vi nåede ikke at have rigtig kontakt til Js eller dem som Unique gav
deres kartotek til.

> Har en ualmindeligt dejligt unge ;)

Det tror jeg gerne, det mener alle forældre forhåbentlig at deres børn er...

Men god fornøjelse -og held & lykke

Hilsen

Bo

Fra : Nette

Dato : 13-12-05 21:13

"Bo" skrev

> Først finder du nogle bureau´er der har børnemodeler, "som regel" skal de
> helst være str. 120 (mener jeg, det var dengang knægten var det)

Hmm, så synes jeg, de er rigtig gode til at sminke børnene yngre, for i min
Bilkareklame ser bøenene ofte yngre ud.

Nette

Fra : Bo

Dato : 15-12-05 10:47

"Nette" skrev i en meddelelse

> Hmm, så synes jeg, de er rigtig gode til at sminke børnene yngre, for i
min
> Bilkareklame ser bøenene ofte yngre ud.

Det tror jeg ikke at de er, der sagtens kan være mindre str.

f.eks. er de "normale" mål for piger min. 172 cm i højden og bruge str.
36-38 men det gør jo ikke, at du ikke støder ind i andre mål, men blot at
det er den gruppe der måske er mest efterspurgt..

Hilsen

Bo

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 15-12-05 11:01

"Bo" <bo@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> min
>
> Det tror jeg ikke at de er, der sagtens kan være mindre str.

Virkelig? Så de bruger bare /meget/ små str. 120 til at vise eks. babytøj?
Mon dog...

MVH Mette

Fra : Bo

Dato : 15-12-05 13:17

"Mette Svangren Guttesen" skrev i en meddelelse

> Virkelig? Så de bruger bare /meget/ små str. 120 til at vise eks. babytøj?
> Mon dog...

Ja, undskyld.... du formåede så ikke at læse mit eksempel, jeg svare at de
IKKE er gode til at sminke børnene yngre, men at der selvfølgelig sagtens
kan være mindre modeller end str. 120

Da knægten var hos Unique models, var deres mål fra str. 120 (mener jeg) men
selvfølgelig skal de også bruge større og mindre størrelser.

Men det gavner ikke nogen at have 100 børn til 10 job i str. 86 og slet ikke
hvis der er 500 job til de samme børn i str. 120 Det skal jo også være i
barnet interesse at de er modeller og IKKE forældrene, men tag den diskusion
med et barn i str. 86

Skal jeg skære det helt ud i pap, så betyder det at efterspørgslen på børn
er størst efter str. 116 hvilket gør at chancerne for at få job er bedre,
samt at barnet selv kan "sige fra"

Hilsen

Bo

Fra : André Høstrup

Dato : 13-12-05 15:51

Jeg mener at huske, at børnefotograferne der står rundt omkring i centrerne,
også kan være behælpelige med dette (tage modelfoto's og hjælpe med kontakt)

--
Mvh. André Høstrup