php5 men ingen fejl medd.
Fra : RTK

Dato : 11-12-05 20:38

Jeg har installeret php5, men jeg får ingen fejl meddelelser når jeg laver
fejl i min php. Hvor slår jeg denne funktion til?

// RTK

Fra : Troels Hansen

Dato : 11-12-05 21:27

RTK wrote:
> Jeg har installeret php5, men jeg får ingen fejl meddelelser når jeg laver
> fejl i min php. Hvor slår jeg denne funktion til?

i php.ini
Der er en option til om den skal outputte fejl. I min php.ini er den på
linie 353.
display_errors = On

Fra : AlleyKat

Dato : 13-12-05 14:45

Troels Hansen <idle@invalid.email> skrev i

> i php.ini
>(...)

Eller i selve filen:
error_reporting (E_ALL); // eller (E_ERROR | E_WARNING | E_PARSE)

Fra : Troels Hansen

Dato : 13-12-05 17:12

AlleyKat wrote:
> Troels Hansen <idle@invalid.email> skrev i

> Eller i selve filen:
> error_reporting (E_ALL); // eller (E_ERROR | E_WARNING | E_PARSE)

Sikker på det også giver output til browseren, når display_errors = Off
i php.ini?

Fra : AlleyKat

Dato : 18-12-05 08:56

Troels Hansen <idle@invalid.email> skrev i news:439ef2ee$0$15793$14726298
@news.sunsite.dk:

> Sikker på det også giver output til browseren, når display_errors = Off
> i php.ini?

Nej.