Norton Antivirus fra Opasia.
Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-06-01 12:41

Understøtter subject windows 2000 Pro.?

http://www.opasia.dk/kundeservice/antivirus/installnav2k.shtml
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : GateKeeper

Dato : 11-06-01 14:20

> Understøtter subject windows 2000 Pro.?

Jep

- GateKeeper -

Fra : Pede

Dato : 11-06-01 16:52

nej den gør ikke, den undersøtter som de skriver kun win95/98 og me, d.v.s.
ikke windows 2000, der hedder den NA2001

Fra : GateKeeper

Dato : 11-06-01 17:20

> Understøtter subject windows 2000 Pro.?

> nej den gør ikke, den undersøtter som de skriver kun win95/98 og me,
d.v.s.
> ikke windows 2000, der hedder den NA2001

Underligt.... kører fint hjemme hos mig... måske kun et enkelt tilfælde?
Aner det ikke, men det virker fint. Jeg skulle bare opdatere (LiveUpdate) og
vupti, så virkede det. Så det gør den altså!

- GateKeeper -

Fra : angak

Dato : 12-06-01 18:10

Måske er du heldig? Fordi iflg. Symantec understøtter den det altså ikke...

angak

Fra : angak

Dato : 14-06-01 22:12

Sorry guys.... Det var sku' en fejl...