Udtage urinprøve
Fra : Kate

Dato : 11-12-05 17:40

Når/hvis i andre skal have en urinprøve med fra jeres kat hvordan får i
så kræet til at aflevere?
Lante skal afgive en urinprøve så vi kan sikre os at han er krystalfri,
men kræet vil overhovedet ikke tisse i det fine perlegrus jeg købte hos
dyrlægen til samme formål. Idag har jeg lukket toiletdøren og forsøgt
tvinge ham til at tisse i det, har faktisk spærret ham inde sammen med
mig i arbejdsværelset, men han går bare og brokker sig. Faktisk
begynder jeg at tro at han faktisk skal tisse, men bare overhovet ikke
vil i min specialindretning.
Er der nogle gode idéer?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 11-12-05 17:55

Hej Kate

Det har jeg også prøvet - faktisk endte det med at jeg opgav, og lod katten
komme ud til den almindelige kattebakke - men da hun så hoppede derop og
begyndte at tisse, nuppede jeg hende, og satte hende i den lille kasse med
plasticperlerne, som jeg havde flyttet med fra soveværelset - og da hun
først var i gang med at tisse fortsatte hun

God "jagt"

Hilsen Pia

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Kate

Dato : 11-12-05 18:57

"Pia Lihme Petersen" <PiaFJERN@lihme.com> wrote in

> [...]
> hende i den lille kasse med plasticperlerne, som jeg havde flyttet
> med fra soveværelset - og da hun først var i gang med at tisse

Tja, jeg har tænkt den tanke, men for det første er mine normale kasser
med hus på og for det andet er Lante frygteligt sippet. Han kan ikke
li' at blive forstyrret når han er på toilettet. Han har intet imod at
vi går derud sammen, men hvis han er på bakken og jeg kommer "væltende"
fordi jeg ikke ved han er der så går han med fornærmet mine. Og er der
noget han er god til, så er det at se fornærmet ud

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 12-12-05 18:32

> [...]
> fordi jeg ikke ved han er der så går han med fornærmet mine. Og er der
> noget han er god til, så er det at se fornærmet ud

Hej Kate

Hun BLEV nu også ganske fornærmet - men prøven skulle jo tages, for kræet
var jo sygt !!! Og hun blev såmænd hurtig god igen

Jeg havde på forhånd taget taget af kattebakken, så jeg kunne nuppe katten
når hun gjorde noget

Hilsen Pia

--