Hjælp
Fra : Smed & Mikaelsen

Dato : 11-12-05 08:23

Vil I være søde og hjælpe mig.
Min far ønsker sig en røgeovn, så han kan røge sine fisk, men hvor køber jeg
sådan en?
Julehilsen
Bente

Fra : S.B.

Dato : 11-12-05 11:52

"Smed & Mikaelsen" <bente.smedfjerndette@skjern-net.dk> skrev i en
meddelelse news:79da8$439bd3f1$3e3d83dd$9908@news.arrownet.dk...
> Vil I være søde og hjælpe mig.
> Min far ønsker sig en røgeovn, så han kan røge sine fisk, men hvor køber
> jeg sådan en?
> Julehilsen
> Bente

Kommer an på hvilke model du vil have
De fleste velassoterede fiskeudstyrsforretninger har dem, ønsker du en der
er mere alsidig, så har jeg set at byggemarkede stark har en til en lille
400 kr. seddel, som ser meget fornuftig ud, dog er den for stor til at slæbe
med på fisketuren, vil jeg mene

/Steen

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 11-12-05 18:26

> [...]
> Vil I være søde og hjælpe mig.
> Min far ønsker sig en røgeovn, så han kan røge sine fisk, men hvor køber

Hej Bente.

Hvis det modellen, der ligner en forstørret skotøjsæske, du tænker på.
Kan du måske finde en i Aldi, der har jeg selv købt en, som funger fint er i
rustfrit stål og billig.

Mvh
Henning

Fra : kalle

Dato : 12-12-05 21:26

Smed & Mikaelsen skrev:

> Vil I være søde og hjælpe mig.
> Min far ønsker sig en røgeovn, så han kan røge sine fisk, men hvor køber jeg
> [...]

Prøv at gå ind på "Røgeovnen´s Venner" -
http://home18.inet.tele.dk/kalle -
Her kan du se hvad der er af røgeovne og hvordan de bruges. Der er
også masser af røgeopskrifter og m. m. Det er ikke altid når du
køber en røgeovn at du får en brugervejledning med.