In The Womb.
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 10-12-05 22:57

Så er det nu (2300) og igen kl. 0400 at "In The Womb" kommer på National
Geographic Channel.
Link: http://channel.nationalgeographic.com/channel/inthewomb/

For nogen tid siden var der nogen der spurgte om den og vi har selv ledt
efter den og nu er vi så heldige at vi er flyttet til en antenneforening der
har kanalen

hamselv herfra

--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 11:05

> [...]
>
> For nogen tid siden var der nogen der spurgte om den og vi har selv ledt
> efter den og nu er vi så heldige at vi er flyttet til en antenneforening

Håber I har set udsendelsen, den er intet mindre ned _fantastisk_

Har selv set den for et par uger siden.. Virkelig et mesterværk

Louise

Hent en gratis SPAMfighter her.