Jeg har lige sagt Ja tak Til en Missekat :~
Fra : Flemmng Skov Jensen

Dato : 10-12-05 16:46

Som emnet antyder har jeg pr. dags dato lige sagt "ja tak" til en lille
nuttet rød kattekilling på 6uger. og da der går et stykke tid inden den
bliver gammel nok til at flytte hjemmefra, vil jeg gerne have lidt råd
og oplysninger om hvad jeg kan vente mig ved at have sådan en lille
trold i huset.

Jeg bor inde i Odense c i et rækkehus med en lille have til og der er
omkring 40m2 at boltre sig på.

Ville gerne have en indekat da den ikke skal komme til skade i den
travle by.

p.s Jeg er helt grøn i at have kat.

Med venlig hilsen
Flemmng Skov Jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 10-12-05 20:37

Der er en masse gode artikler på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk.

Søg under "Kattegorier".

Du kan også læse mere på forskellige debatfora som f. eks.
http://www.katteforum.dk/debat.asp ,
http://www.dekatten.dk/vb/index.php? eller http://www.felisforum.dk/

Du kan glæde dig til mange gode oplevelser med den lille fyr om 6 uger. Det
er nemlig den alder, hvor en killing er klar til at flytte hjemmefra.

--
Venlig hilsen, Ragna