Efterlysning
Fra : Gitta & Ole Christen~

Dato : 10-12-05 11:45

Hej
Nødråb ... Schæferhvalp på 7 mdr... forsvundet fra Kongerlev i
Østhummerland.

Ejeren har ledt siden i går Fredag . efter deres schæferhvalp... han er
meget tillidsfuld og søger nok til mennesker

Hvalpen halter da den har vokseværk ..

Hvis nogen ser eller hør noget giv ejeren et kald på

Tlf:: 98332063

Hilsen Gitta

Fra : Gitta & Ole Christen~

Dato : 10-12-05 14:58

Hej Hunder er fundet

Gitta

Fra : Melanie

Dato : 10-12-05 15:27

> Hej Hunder er fundet

Hej Gitta

Det glæder mig at høre at den er fundet. Åh det er så skidt når vores kære
dyr løber væk. Vi savner selv stadig en kat.

Mvh Melanie