Erfaringer med Cph-metronet ??
Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 09-12-05 21:15

Nu da Cph-metronet har været på banen i et stykke tid vil jeg da meget gerne
høre om erfaring med Cph-metronet. Kører det stabilt? er der nogen
problemer? Jeg har bestilt en forbindelse til 3-1-2006 og glæder mig utrolig
meget. Jeg følger med på deres hjemmeside og den bugner ikke ligefrem med
oplysninger.

Mvh

Karsten

Fra : Darking@hotmail.com

Dato : 11-12-05 21:50

Altså jeg har nu haft den i 14 dages tid, og den har kørt stabilt og
med OK pingtider..

Jeg kan hive med cirka 1.5MB/S fra en god hurtig DK server, og omkring
1.2MB/S fra fx. bittorrent.

Ikke helt 24mbit, men det mere end dækker mit behov for hurtigt
internet :)