Bonsaikatte - findes de eller er det en sk~
Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 09-12-05 14:40

til NG

Jeg har modtaget en mail, der samlede underskrifter ind for at lukke en
hjemmeside, der angiveligt skulle omhandle en japaner i New York, der avler
og sælger katte, som kaldes for bonsai-katte. Disse katte skulle få et
muskelafslappende middel, puttes i en flaske og bliver lukket inde i flasken
hele livet. Mades gennem et rør og har en lille slange til afføring. Der er
henvisning til et link, der angiveligt skulle vise de metoder, som bruges
for at trykke kattekillinger ned i flasker - jeg må indrømme, at jeg ikke
har haft mod til at gå ind på dette link.

Jeg vil sige, at jeg synes, at historien er for fantastisk til, at jeg kan
tro på den.

Hvad mener I ?, har I hørt om denne hjemmeside, er den reel eller er det en
vandrehistorie ? - hvad jeg tror og håber, det er.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Bettina Hansen

Dato : 09-12-05 15:14

Anelise Schou Nielsen wrote:
> Hvad mener I ?, har I hørt om denne hjemmeside, er den reel eller er det en
> vandrehistorie ? - hvad jeg tror og håber, det er.

Det er fup. Se f.eks. http://www.dyrenes-beskyttelse.dk og søg efter
bonsai katte.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-12-05 15:16

Hej Anelise

Bonsai-kattene er en dårlig joke som har huseret i mange år, så vidt jeg
husker har Inges kattehjem skrevet lidt om det på deres hjemmeside

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk