Andet multimedie
bentjuul 3670
"cd/dvd emulation software has been detect~
Fra : mvama

Dato : 09-12-05 11:52

Jeg er ikke sikker på hvor dette spørgsmål høre til,så jeg har også prøvet
dk.marked.privat.spil.computer

"cd/dvd emulation software has been detected.Please disable cd/dvd emulation
software and re-start the game"

Denne meddelelse får jeg, når jeg starter f,eks. "Need for Speed Underground
2" Det er faktisk alle nye spil det er galt med.
Mit OS er XP pro. jeg har dvd brænder,hvor jeg bruger disse brænde progr.
"Alcohol 120%-Clone dvd-CloneDVD2"

Hvad menes med disable,jeg kan ikke finde hvordan jeg gør dette i brænde
progr.Der syntes ikke at være mugelighed for det i minne brænde progr.
Mvh. Jama

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-12-05 12:57

mvama skrev:

>Jeg er ikke sikker på hvor dette spørgsmål høre til,så jeg har også prøvet
>dk.marked.privat.spil.computer

Markedsgrupper er beregnet til handel, ikke til debat eller
spørgsmål.

Den mest relevante gruppe havde været news:dk.spil.computer.

Her i grafikgruppen har det absolut intet at gøre.

Men til dit problem:

> [...]
>software and re-start the game"

>Mit OS er XP pro. jeg har dvd brænder,hvor jeg bruger disse brænde progr.

Du er nødt at afinstallere Alcohol og har du også f.eks. Daemon
Tools, så er det også nødvendigt at fjerne.

Fut: news:dk.spil.computer, hvor svar herpå bringes.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Esben

Dato : 10-12-05 01:54

> Du er nødt at afinstallere Alcohol og har du også f.eks. Daemon
> Tools, så er det også nødvendigt at fjerne.

Det burde være nok at køre et program som Virtual CD Hide eller Anti Blaxx
ved siden af emulatorerne.

--
Esben