Faste frames
Fra : Andreas Damgaard Ped~

Dato : 08-12-05 15:16

Hej

Jeg skal have lavet en hjemmeside med en frame i midten. Den skal
have en bestemt længde ca. 700 pixel. Problemet er at hvis jeg
bruger pixel som bestemmelse for størrelsen af framet ender den
ikke i midten ved større opløsninger, og ved procent er den ikke
altid så stor.
Grunden til at jeg placerer dette her er at jeg håber at nogen
har et asp script til at ordne det (kunne desuden ikke finde et
frame specifikt gruppe).

Andreas D. Pedersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 08-12-05 22:19

> [...]
> Grunden til at jeg placerer dette her er at jeg håber at nogen
> har et asp script til at ordne det (kunne desuden ikke finde et

Nu får jeg sikkert røv af css tilhængerne, men det er nemt et lave med
tabeller..

--
MVH
Adam G. Ellesøe

Fra : Adam Ellesøe

Dato : 08-12-05 22:25

> Nu får jeg sikkert røv af css tilhængerne, men det er nemt et lave med
> tabeller..
Det kunne også nemt, dog ikke ligså nemt laves med css...

du kan jo se her
http://www.odontpoker.dk/
http://www.odontpoker.dk/styles/pokerstyle.css
min css, er dog pænt rodet... har ikke lige haft tid til at rydde op men den
skulle dog virke i både FF og IE
MVH
Adam G. Ellesøe