Er tele2 mobiler sim-låst
Fra : Ukendt

Dato : 08-12-05 14:53

Hej Er der nogen der ved om tele2 mobiler på man køber på nettet er sim-låst
?

Mvh.
Martin

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-12-05 16:43

"Martin Larsen" <mjl snabela mjl dot dk> skrev i en meddelelse
> Hej Er der nogen der ved om tele2 mobiler på man køber på nettet er
sim-låst
> ?

Det kan du regne med, i 6 måneder, ligesom alle andre.

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 08-12-05 19:41

"Martin Larsen" <mjl snabela mjl dot dk> skrev i en meddelelse
> Hej Er der nogen der ved om tele2 mobiler på man køber på nettet er
> sim-låst

Tjaa, de 2 jeg har købt var ik´

/tue

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-12-05 20:45

"Nygaard (4330)" <holmnygaardfjerndette@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Larsen" <mjl snabela mjl dot dk> skrev i en meddelelse
>

> Tjaa, de 2 jeg har købt var ik´

Du har sq ret, den nye jeg lige har fået er ikke heller ikke låst. Plejer de
ellers at være.

Jesper c",)

Fra : FedeDorit

Dato : 08-12-05 22:00

"Jesper Hansen" <jmah@hanxsen.tdcxadsl.dk(fjerna+xformail)> skrev i en
meddelelse news:43988d3f$0$8885$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
>>
> Du har sq ret, den nye jeg lige har fået er ikke heller ikke låst. Plejer

Min SE K700i var ikke og min kærestes Panasonic X300 var heller ikke :)

Fra : Nicolai

Dato : 09-12-05 19:02

"Jesper Hansen" <jmah@hanxsen.tdcxadsl.dk(fjerna+xformail)> wrote in message

> Du har sq ret, den nye jeg lige har fået er ikke heller ikke låst. Plejer
> de
> ellers at være.

De 2 jeg har købt hos Tele2 har heller ikke været låst.

> Jesper c",)

Nicolai

Fra : Johnny

Dato : 01-01-06 21:14

Købte kort før jul en Nokia hos tele2. Den var ikke låst....

Johnny