php
Fra : jeppe

Dato : 07-12-05 20:23

Jeg ved godt at dette måske er et umuligt spørgsmål???
- men

Hvad skal man gøre på din server for at man kan bruge php?

- Måske nogle links til det man skal installere? -

mvh Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-12-05 20:47

jeppe skrev:

> Jeg ved godt at dette måske er et umuligt spørgsmål?

Næ, det er nu let at besvare.

http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/

> - Måske nogle links til det man skal installere? -

Webcafé forklarer det hele.

--
Bertel

Fra : jeppe

Dato : 07-12-05 21:13

Bertel Lund Hansen wrote
> Næ, det er nu let at besvare.

> http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/

> Webcafé forklarer det hele.

Ok mange tak.. der vil jeg så kigge ..
Eller høre i/du nok fra mig igen ;)
Tak..

Fra : jeppe

Dato : 09-12-05 19:23

Bertel Lund Hansen wrote
> http://www.webcafe.dk/artikler/php/installerphp4/

Okay men!
Har det noget at sige at det er jo en windows server 2003 jeg
har?
- Der i er en jo en server,, så skulle det der Apache??

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-12-05 00:49

jeppe skrev:

> Har det noget at sige at det er jo en windows server 2003 jeg
> har?

Server eller webserver? Det er to forskellige ting (en webserver
er en server, men ikke nødvendigvis omvendt).

> - Der i er en jo en server,, så skulle det der Apache??

Hvis der allerede kører en webserver, er det ikke nødvendigt med
Apache.

--
Bertel

Fra : jeppe

Dato : 10-12-05 17:20

Bertel Lund Hansen wrote>

> Server eller webserver? Det er to forskellige ting (en
webserver
> er en server, men ikke nødvendigvis omvendt).

Altså jeg har en computer der køre win server 2003 og der i er
der jo sådan så man kan havde hjemmesider osv. (det bruger jeg)

> Hvis der allerede kører en webserver, er det ikke nødvendigt
med
> Apache.

Og det mener jeg jo der gør..
Da jeg ikke bruger det men stadi har en hjemmeside på nettet,,,,