Sløj efter vakcine
Fra : Selma Sehic

Dato : 07-12-05 18:01

Hej alle

Vi har været til den årlige vakcination igår eftermiddags. Da jeg kom hjem
fra arbejde i dag virkede min kat sløj og har ikke spist mens jeg var væk.
Hun vil ikke rigtig noget, spiste lidt efterhånden. Er det noget efter
reaktion på vakcine? Nogen erfaringer?

Har ringet til dyrelæge og de siger at jeg skal se tiden an og det kan godt
være vakcine. Men jeg er bekymret for mors pige

Selma

Fra : CC

Dato : 07-12-05 18:40

"Selma Sehic" <selma76DELETETHIS@gmail.com> wrote in message
> [...]
> godt
> være vakcine. Men jeg er bekymret for mors pige

Vi har oplevet et par gange at henholdsvis begge vores bengalere og den ene
af vores burmesere har været enddog rigtig dårlige
efter vaccinationen.
Det har endda medført at den ene bengaler og burmeseren fik udslet ca 1
måned efter vaccinationen p.g.a. en allergisk reaktionen.

Bortset fra det, gik det kun 1 - 1½ dag efter vaccinationstidspunktet før de
var ovenpå igen.

Claus

Fra : Selma Sehic

Dato : 07-12-05 18:50

Tak for dit hurtige svar. Ja, hun har spist og drukket lidt og var ude i
haven men stadigvæk sover hun mest af tiden og vil ikke være i nærheden af
mig

Men jeg håber at hun snart er på toppen.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-12-05 19:11

On 2005-12-07 18:49:43 +0100, "Selma Sehic" <selma76DELETETHIS@gmail.com> said:

> Tak for dit hurtige svar. Ja, hun har spist og drukket lidt og var ude i
> haven men stadigvæk sover hun mest af tiden og vil ikke være i nærheden af
> mig

Det er ret almindeligt at de er trætte og ikke spiser som normalt et
døgnstid. Af og til kommer der også en hævelse, der hvor
indsprøjtningen er givet.
Mon ikke din misling er frisk igen i morgen

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk