CPU temperaturmåler program
Fra : Craig David

Dato : 11-06-01 11:14

Hvordan måler jeg min CPU temperatur, og hvor varm må en AMD Atlon T-bird
800 mhz være?

Tak
CD

Fra : Anders Lund

Dato : 11-06-01 14:18

"Craig David" <40@c.dk> wrote in message
> Hvordan måler jeg min CPU temperatur, og hvor varm må en AMD Atlon T-bird
> 800 mhz være?

Prøv MotherBordMonitor 5(MBM5)

Mvh
Anders Lund

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-06-01 20:59

"Craig David" <40@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan måler jeg min CPU temperatur, og hvor varm må en AMD Atlon T-bird
> 800 mhz være?
>
> Tak
> CD

Jaahhh, min 800 Mhz Thunderbird bliver 50-51 grader når den er helt oppe og
køre.

Mvh
OveK.

Fra : Simon

Dato : 12-06-01 11:17

det kommer an på om dit MB kan ? hvis det er Asus kan det nok i hvert fald,
prøv MotherBoard Monitor 5, eller Asus Proben (hvis asus - de nye versioner
måler rigtigt)...

Hvis du skal have noget til sammenligning bliver min T-Bird 1.2 35C... med
en Hedgehog Copper Kølerprofil, og en Delta BlackLabel køler (ca 7000RPM)
der er liiidt larmende...

¨mvh.Simon

Fra : Lars Bock

Dato : 12-06-01 21:10

Hvor finder man så programmet MotherBoard Monitor 5 ? eller Asus Proben ?

mvh Lars

Simon <guden@iname.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b25eb8b$0$80959$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...