Siemens S45 - hvornår ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 11-06-01 11:04

Nogle, der har noget info om S45, der kommer til at ligne SL45 - men
med indbygget antenne og uden MMC kort og MP3 afspiller - men med gode
PDA fraciliteter ?

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Fenrisulven

Dato : 11-06-01 11:54

Siemens S45
Dualband GSM 900/1800
GPRS
WAP
Indbygget Modem
Håndfri tale og konference medhør
Udvidet organizer-funktion, med adressebog, note- og opgaveliste.

GPRS telefonen forventes på markedet i juli 2001.

Fandt den på TELE2 side
http://www.12send.dk/main.asp?DC=forsiden&pageref=forsiden

Fra : Jonas Christensen

Dato : 11-06-01 13:14

> Nogle, der har noget info om S45, der kommer til at ligne SL45 - men
> med indbygget antenne og uden MMC kort og MP3 afspiller - men med gode
> PDA fraciliteter ?

Der er en lille artikel om den i det nye Mobil.
Måske kan du finde noget på dk.mobil.nu

- Jonas

Fra : Dr. Ralph

Dato : 12-06-01 00:20

On Mon, 11 Jun 2001 14:13:49 +0200, "Jonas Christensen"
<jonasbc@get2net.dk> wrote:

>Der er en lille artikel om den i det nye Mobil.
>Måske kan du finde noget på dk.mobil.nu
>
>- Jonas

Tak for hjælp, men jeg havde håbet på lidt mere konkret info end det,
som man i 2 måneder har kunnet finde på Siemens egen side og mange
andre steder:

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Standard/Frameset/0,1649,2_S45_0_1_0_0,FF.html

Hvor mange kalenderemner, hvormange kontakter, bitmao logo,
pauseskærm, autosluk - ???

Men tak for jeres positive bidrag alligevel !

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.