Andet multimedie
bentjuul 3670
info palette
Fra : steen

Dato : 07-12-05 11:11

Hvordan får jeg info-paletten til vise pixels i stedet for cm. ?

På forhånd tak for hjælpen
Steen

Fra : Peter Loumann

Dato : 07-12-05 11:14

steen skrev:

>Hvordan får jeg info-paletten til vise pixels i stedet for cm. ?

Det ville være lettere at hjælpe hvis du ville røbe hvilket program du
taler om.
http://huse-i-naestved.dk

Fra : steen

Dato : 07-12-05 11:23

> Det ville være lettere at hjælpe hvis du ville røbe hvilket program du
> taler om.
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)
> http://huse-i-naestved.dk

Ups, havde lidt for travlt.

Programmet jeg bruger er Photoshop 7.

Steen

Fra : Peter Loumann

Dato : 07-12-05 13:33

steen skrev:

>Hvordan får jeg info-paletten til vise pixels i stedet for cm. ?

>Programmet jeg bruger er Photoshop 7.

Generelt kan du vælge px i stedet for cm i

Edit-> Preferences -> Units and Rulers

Specielt for Info-paletten: den har en højrepil der giver adgang til
Options, herunder Units

Det er sådan i Ps CS2, men svjh er det ligesom i ver. 7.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Steen

Dato : 07-12-05 20:37

> [...]
>
> Det er sådan i Ps CS2, men svjh er det ligesom i ver. 7.
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

Tak for tippet.

Jeg var klar over det med preferences, men kendte ikke den med højrepil.

Steen