Unikalk senior.
Fra : Josie

Dato : 07-12-05 09:15

Hej med jer.

Er der nogle i gruppen der har erfaring med, eller selv har prøvet Unikalk
senior, og om det skulle kunne lindre muskel og ledsmerter?
Venlig hilsen Josie.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-12-05 09:41

Josie skrev:

> Er der nogle i gruppen der har erfaring med, eller selv har
> prøvet Unikalk senior, og om det skulle kunne lindre muskel
> og ledsmerter?

Jeg har ingen erfaring med Uni-Kalk, men hvis præparatet har en virk-
ning mod muskel- og ledsmerter, kunne man overveje om det aktive stof
måske i virkeligheden er D-vitamin. Der har været skrevet meget om
D-vitamin i år, bl.a. i forbindelse med ledsmerter.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Josie

Dato : 07-12-05 10:05

"Klaus Alexander Seistrup" <klaus@seistrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske i virkeligheden er D-vitamin. Der har været skrevet meget om
> D-vitamin i år, bl.a. i forbindelse med ledsmerter.

Så skal det nok være rigtigt, lægen der ordinerede dem sagde netop, at det
skulle være dem med d-vitamin i vi skulle købe hjem.
Venlig hilsen Josie.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-12-05 10:25

Josie skrev:

> Så skal det nok være rigtigt, lægen der ordinerede dem sagde netop,
> at det skulle være dem med d-vitamin i vi skulle købe hjem.

Se evt. <http://www.cholecalciferol-council.com/> for mere eller mindre
relevante artikler, hvis du vil læse mere. Jeg har ikke kompetance til
at afgøre hvor troværdigt sitet er, men mange af artiklerne er tanke-
vækkende.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Josie

Dato : 07-12-05 15:57

> relevante artikler, hvis du vil læse mere. Jeg har ikke kompetance til
> at afgøre hvor troværdigt sitet er, men mange af artiklerne er tanke-
> vækkende.

Du skal have mange tak for linket det vil jeg se lidt nærmere på.

Venlig hilsen Josie.