Ramme omkring Hyberlink!!
Fra : Jens

Dato : 06-12-05 21:41

Hej

Jeg er nybegynder ud i Frontpage (i dette tilfælde FP98)

Jeg lave nogle ret simple sider. Den første (index.htm) indeholder en række
små ikoner (gif-billeder) som skal være hyberlinks til de andre sider.

Mit problem er at når jeg vælger et ikon og vælger indsæt hyberlink - og
peger på den nye side, bliver der sat en violet ramme omkring mit ikon.
Dette vises også når man ser siden i IE.

Hvorledes får jeg denne irriterende ramme væk?

Jeg hav ikke valgt nogen baggrund (= den er hvid) og har heller ikke lavet
andre ting på siden.

Mvh

Jens

Fra : enkvinde

Dato : 06-12-05 22:35

"Jens" <mugarbeFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorledes får jeg denne irriterende ramme væk?
>
> Jeg hav ikke valgt nogen baggrund (= den er hvid) og har heller ikke lavet

Hej Jens
98 versionen... puha, er nogen dage siden
Men mon ikke det også dengang kunne ændres i "Funktioner" "Baggrund"...

Hilsen Eva

Fra : ke

Dato : 07-12-05 19:47

> [...]
> Dette vises også når man ser siden i IE.
>
> Hvorledes får jeg denne irriterende ramme væk?

Det gør du ved at gå ind i billeder - egenskab og fjerne hakket i ramme om
billede.
Hilsen
Ke

Fra : Jens

Dato : 08-12-05 22:18

"ke" <engstedFjern@Dettefanonet.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens" <mugarbeFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør du ved at gå ind i billeder - egenskab og fjerne hakket i ramme om
> [...]

"Billeder" -> "Egenskab" !!!! Det er der ikke noget der hedder i mon
Frontpage 98 !!

/jens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-05 23:25

Jens skrev:

>"Billeder" -> "Egenskab" !!!! Det er der ikke noget der hedder i mon
>Frontpage 98 !!

Du kan ved style på de enkelte billeder indsætte, at der ikke
skal nogle border på.

Men det er lang tid siden, jeg har brugt/set FP 98, så jeg husker
ikke præcis hvordan.

Men evt. kan du lave det meget enkelt ved at gå i htmlvisning og
imellem <head> og </head> indsætte:

img {border: none}

PS. Vær rar at klip i det du citerer, der er ingen grund til at
citere hele det indlæg, som du svarer på.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : ke

Dato : 13-12-05 12:55

> [...]
> Dette vises også når man ser siden i IE.
>
> Hvorledes får jeg denne irriterende ramme væk?

Tools - pageoption - auto thumpnail, sæt flueben i øverset mulighed.
Hilsen
K.E.