Andy bager
Fra : Ukendt

Dato : 06-12-05 19:38

Andy har "bagt" hele aftenen, så han er faldet omkuld i sofaen. Det er
sindsygt hårdt at holde øje med alt der foregår oppe på køkkenbordet, især
når man skal stå på gulvet og ens fingerspidser kun lige akkurat kan nå
køkkenbordskanten

Han kan ikke se en disse, men han _vil_ stå mellem mig og køkkenbordet og
følge med i hvad jeg laver. Men kun hvis jeg bager. Laver jeg andre ting ved
køkkenbordet, så gider han ikke spilde sin tid på at hægte fingerspidserne
fast i køkkenbordskanten

Andre bage-glade katte derude?

Tina og den snorkende Andy

Fra : OZ7PUS

Dato : 07-12-05 15:36

"Tina A." <wunjo ( a ) webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved
> køkkenbordet, så gider han ikke spilde sin tid på at hægte fingerspidserne

Alt hvad der foregår i køkkenet vil speedy være med til .. Der kunne jo
falde noget ned
Åbner vi ddet store skab står han der OMGÅENDE også selv om han skulle
ligge og sove
Der er jo maden + guffere i det skab

Tøsen OZ7PUS