Hjælp til nyhedsbrev!
Fra : Ralle

Dato : 06-12-05 19:04

Hejsa NG

Jeg har lagt de koder som erik fra hjemmesideskolen.dk har lagt
ud om nyhedsbrev.

men det der database.mdb det forstår jeg ikk noget af hvad skal
der stå i den database og hvor skal den ligge på localhost??

Jeg har før lavet php hvilket min Gæstebog også er i men asp. er
nyt for mig.

Kan i hjælpe??

Ralle

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-12-05 00:20

Ralle wrote:

> men det der database.mdb det forstår jeg ikk noget af hvad skal
> der stå i den database og hvor skal den ligge på localhost??

Det skulle gerne være sådan, at du kan udpakke zipfilen til en selvvalgt
mappe på din maskine og køre det hele der fra - via serversoftware.

Der står en udførlig forklaring her:

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/visit.asp

Brug tid på at læse og forstå den.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Ralle

Dato : 07-12-05 17:04

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Det skulle gerne være sådan, at du kan udpakke zipfilen til en selvvalgt
> mappe på din maskine og køre det hele der fra - via serversoftware.

> [...]

Jeg kan desværre først prøve det om en uge da mine forældre er skilt :S og
min computer er det modsatte sted af hvor jeg er nu :S

Fra : from south

Dato : 08-12-05 19:22

Hej Ralle

> Jeg kan desværre først prøve det om en uge da mine forældre er skilt
> :S og
> min computer er det modsatte sted af hvor jeg er nu :S

Ralle, nu lover du at passe på den computer, så ikke den hopper det
modsatte sted hen.
Ellers er det næsten umuligt med der asp.
Mvh Knud
PS. Hvor løb du hen, for at svare Erik?

Fra : Ralle

Dato : 10-12-05 20:06

from south wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Hej Ralle

Hejsa!

> Ralle, nu lover du at passe på den computer, så ikke den hopper det
> modsatte sted hen.

Det skal jeg nok det er en stationer (eller hvordan det staves)

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 11-12-05 01:43

Ralle skrev:

> Det skal jeg nok det er en stationer (eller hvordan det staves)

Stationær.
--
Jens Gyldenkærne Clausen